Die trailer ziet er ook zeer slecht uit:quote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dacht ooit eens een keer met wat vrienden de Zodiac te gaan kijken, we hadden de verkeerde bleek![]()
http://www.imdb.com/title/tt0469999/
Naast het feit dat de film opzich al bagger is, is het camerawerk zo slecht dat het je werkelijk misselijk maakt. Alsof de camerman met aan handcam stond te filmen maar de acteurs telkens in de weg stonden waardoor je alleen de camera heen en weer zag springen achter de ruggen van de acteurs
De SS doomtrooper was visueel inderdaad nogal een teleurstelling.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:29 schreef Japsnars het volgende:
Dark wolf is nog altijd stukken beter dan S.S. Doomtrooper.
Die had echt de slechtste special effects die ik ooit heb gezien, het verhaal vond ik eigenlijk nog best wel meevallen.
[..]
Uwe Boll![]()
Die is epic slecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ging over een aantal wetenschappers die terug gingen in de tijd, maar niet over een straal ofzo mochten stappen omdat ze anders de toekomst zouden veranderen. Ging eerst over dinosaurussen en later over vage apen ofzo
Zo slecht dat ik het me nauwelijks nog kan herinneren
Dat is toch die film met de Bavianosaurus?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Die is epic slecht.![]()
Sound Of Thunder![]()
Wtf?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is toch die film met de Bavianosaurus?
Dat was hem iddquote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is toch die film met de Bavianosaurus?
Dit dusquote:
Jij bent echt fuckin scheel hequote:
Nee. Het is ter illustratie op de post van Bijdehand, die denkt dat ik veel gerookt hebquote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij bent echt fuckin scheel he
Kijk eens 3 posts boven je
Alleen is jou plaatje niet te zienquote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij bent echt fuckin scheel he
Kijk eens 3 posts boven je
Ik had hem ook al gepostquote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Het is ter illustratie op de post van Bijdehand, die denkt dat ik veel gerookt heb![]()
Ook een beetje ter verduidelijking WTF een Bavianosaurus is
Monster man?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef PallominnoX het volgende:
Hoe heet die ballenfilm met die monstertruck, die ongelooflijk cheap achter een stel jongeren in een auto aan gaat, met die ''zed'' die mank loopt en de hele tijd roept ; ''Im gonna get ya''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |