Te koop dus, mijn Alfa 33 1.4 boxer uit 1994.
Voor weinig, apk tot na de zomervakantie dus een ideale vakantie-auto.
Ik doe em weg omdat mijn opknapauto nu klaar is en ik deze niet meer nodig heb aangezien hij gekocht was als tijdelijk vervoer.
Om eventuele opmerkingen voor te zijn: roestvorming is nihil.

Paar plekjes die niet meer dan normaal zijn bij een auto van 15 jaar oud. (Antiroestbehandelingen werken!)
Enige vorm van luxe?
Jawel!

Stuurbekrachtiging, al lekt het systeem een beetje. Zal makkelijk te fixen zijn maar die moeite ga ik zelf niet nemen, is voor de volgende eigenaar.
Electrische ramen voor.
Radio/cd-speler zit er in en blijft ook zitten.
LM-velgen met goede banden al is dat niet echt luxe natuurlijk....
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Km stand is een klein stukje over de 2 ton maar daar is technisch verder niks van te merken, als je de sleutel omdraait hoor je het heerlijke boxergeluid.
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de versnellingsbak lastig schakelt als je snel wil schakelen, als je rustig schakelt is er niks aan de hand. (Synchromeshringen, bekend kwaaltje)
Foto's:
![]()
![]()
Andere foto's maak ik op aanvraag (en als ik em gewassen heb)
Vraagprijs dus ¤ 300,- maar bespreekbaar. Wel reeële biedingen graag.
Ik zal alvast verklappen dat mijn bodemprijs ¤ 200,- is dus daar onder bieden heeft echt geen zin.
Dus vakantiegangers en/of koopjesjagers: kom maar op!

Over precies een week gaat de auto naar degene met het hoogste bod boven de bodemprijs, ongeacht hoe dichtbij of ver het bod boven die bodemprijs zit.
Ik verwacht wel serieuze biedingen en dat degenen die bieden ook echt komen kijken en een proefrit komen maken.
Geen onzin of vooroordelen graag.