Oh, je bent 16 jaar en vrouw? Kijk nu praten we ergens over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef leetzors het volgende:
Sekschat
Ga dan naar de hoeren of zelf niet kansloos iemand zoeken. real-life
Grappig dat ze dan ineens wel willenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef leetzors het volgende:
[..]
Oh, je bent 16 jaar en vrouw? Kijk nu praten we ergens over.
Ze bedoelde of je lekker bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Pschyx het volgende:
Zit ik ik zo'n sekschat, vragen of iemand een geil gesprek wil, komt er een chagrijnige mod met de nickname theemuts vragen of ik wel helemaal lekker ben![]()
Grappig dat je zo lekker haptquote:
lolz xD nee.quote:
Dat mocht ik niet, nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef Chai het volgende:
Mocht je nou geen geil gesprek voeren in een sekschat?
Je moet ook zeggen dat je 19 bent ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Pschyx het volgende:
[..]
lolz xD nee.
het ging zo van;
zij: ben je wel helemaal lekker?
ik: ja, meer dan dat
zij: ga je huiswerk maken, je bent hier veel te jong voor
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Pschyx het volgende:
[..]
lolz xD nee.
het ging zo van;
zij: ben je wel helemaal lekker?
ik: ja, meer dan dat
zij: ga je huiswerk maken met je poppen spelen, je bent hier veel te jong voor
Ja he.quote:
19 = boven de 18 = makkelijker te krijgen dan 16 = minder spannend.quote:
quote:
Ik kwam in eerste instantie binnen in die chatbox, vroeg ik of iemand wou, vroeg diegene hoe oud ik was en toen zei ik 16.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef Chai het volgende:
Maar als je privé zegt dat je 16 bent, kunnen de modjes dat daar meelezen?
Vind je wel leuk hè.quote:
de sokken van de melkkoe van de schimmelinfectie van de rodebessensap van je oma ook.quote:
Ik moest bijna lachen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Pschyx het volgende:
[..]
de sokken van de melkkoe van de schimmelinfectie van de rodebessensap van je oma ook.
Koop een taart en ga het vieren.quote:
Dat klinkt als intresse?quote:
Ja hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |