Neerbuigend, arrogant, overtuigd van de eigen superieure moraliteit. Ben je soms Femke Halsema zelf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem om verder te kijken dan de borreltafel. Het leven is niet zwart-wit.
Maar goed ook dat zal te hoog gegrepen zijn.
Ha, de rakkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Onze jongste zag er al een nieuw computerspel in: GTA Apeldoorn City.
Misschien dom gesteld.quote:Misschien hard gesteld
Hoe oud is die knul eigenlijk? Vast te jong om GTA te spelen.quote:maar dit zijn werkelijk GTA taferelen.
En misschien bevaren homofiele penguins ooit de wereldzeeen in een schoenendoos.quote:Misschien was deze GEK wel game-verslaafd en kon hij werkelijkheid en fantasie niet meer onderscheiden.
Ik krijg ook niet de indruk dat jij spijt hebt van deze meer dan stupide post.quote:Ik had ook niet de indruk, uit wat we gehoord hebben, dat hij er spijt van had.
Kill Frenzy uiteraard.quote:Verder vraag ik me af wat hij dacht te bereiken. Met die auto duw je echt geen bus omver of zo.
In de war zijn betekent niet dat je al je verstandelijke capaciteiten verliest. Misschien is ziek in dit geval semantisch gemakkelijker om een onderscheid te maken. Of doorgedraaid, noem het zo je wilt, maar in de war zijn en een dergelijk plan uitvoeren is in mijn ogen niet tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Die man is al een keer eerder weggestuurt bij een afzetting.
Om dan later dit drama te veroorzaken, lijkt het me sterk dat die in de war was.
Dan weet je donders goed waarmee je bezig bent.
En hij zou hem waarschijnlijk op zn kont geraakt hebben of de zijkant geschampt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik geloof dr geen biet van.
Massa van die bus is een factor 8 van die swift (minstens).. dat icm. het lage zwaartepunt van zo'n bus zorgt ervoor dat dat swiftje hoogstens flinke blikschade zou kunnen veroorzaken.
Pardon? De enige die neerbuigend en arrogant is en beslist hoe anderen zich zouden moeten voelen ben jij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Neerbuigend, arrogant, overtuigd van de eigen superieure moraliteit. Ben je soms Femke Halsema zelf?
Lezen klapjosti, ik zeg niet wat hij moet voelen, ik zeg wat ik erover denk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Pardon? De enige die neerbuigend en arrogant is en beslist hoe anderen zich zouden moeten voelen ben jij.
Aan de andere kant moet dus zo'n figuur dat ook al van tevoren bedacht hebben. Wij kunnen achteraf dat knap bestuderen en er eventueel berekeningen op loslaten, maar dan moet je ook stellen dat die bestuurder dat ook al gedaan heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Het feit dat de bus met een bocht bezig was, was volgens de beste man die de theorie uitlegde cruciaal. Zal wel te maken hebben met de voorwielen die dan niet meer rechtstaan.
Iemand een foto van een soortgelijke situatie? Auto die bus in bocht ramt met een behoorlijke snelheid...
Ik kan helaas zo 1, 2, 3 geen foto's vinden op google van klein autootje vs flank van bus. Ben erg benieuwd of de bus gekanteld zou zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
En hij zou hem waarschijnlijk op zn kont geraakt hebben of de zijkant geschampt.
Als ie hem vol in de flank raakt, of frontaal dan zal de schade groter zijn. Maar dan vooral bij de Swift. De bus kan zo'n impact nog relatief makkelijk hebben. Hij zal niet in brand vliegen of omvallen. De familie zou hoogstens door elkaar geschud zijn.
ow kan best. Heb ook niet alles bijgehouden. News travels fast, you knowquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is hier uberhaupt twijfel over dan?
Ik dacht dat het al bekend was dat het een doorgeslagen figuur was...
Haha nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Neerbuigend, arrogant, overtuigd van de eigen superieure moraliteit. Ben je soms Femke Halsema zelf?
Kun je alsjeblieft heel erg snel je computer uitzetten? Wat bezielt jou soort mensen toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Misschien hard gesteld, maar dit zijn werkelijk GTA taferelen. Misschien was deze GEK wel game-verslaafd en kon hij werkelijkheid en fantasie niet meer onderscheiden.
Dat klopt, maar die bus maakt een bus naar rechts, dus ligt zijn zwaartepunt op dat moment aan de linkerkant, dus het enige wat cruciaal is, is dat die swift dan totaal geen indruk maakt op de bus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Het feit dat de bus met een bocht bezig was, was volgens de beste man die de theorie uitlegde cruciaal. Zal wel te maken hebben met de voorwielen die dan niet meer rechtstaan.
Iemand een foto van een soortgelijke situatie? Auto die bus in bocht ramt met een behoorlijke snelheid...
De bus reed niet zo snel en de bocht is vrij lang. Hij had zeker 10 tot 20 secondes voor dat de bus de bocht helemaal door was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet dus zo'n figuur dat ook al van tevoren bedacht hebben. Wij kunnen achteraf dat knap bestuderen en er eventueel berekeningen op loslaten, maar dan moet je ook stellen dat die bestuurder dat ook al gedaan heeft.
Punt is dan namelijk dat als hij dat beoogde effect wou bereiken zijn timing toch echt wel perfect moest zijn. Gezien het feit dat hij al ergens anders was weggestuurd maar hij nog het weer probeerde zegt mij dat die timing niet zozeer aan de orde was en dus zijn plan ook niet was om precies in die bocht wanneer de wielen van de bus gedraaid zouden zijn de bus te raken.
En dan gelijk weer gaan schelden. Het leven moet heerlijk simpel voor je zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Lezen klapjosti, ik zeg niet wat hij moet voelen, ik zeg wat ik erover denk.
Ik betwijfel of die nagenoeg perfecte timing toeval was eigenlijk, lijkt me sterk. Ik las eerder hier dat hij in eerste instantie het wellicht wilde proberen toen ze handjes aan het schudden waren, dan was dit waarschijnlijk "plan B".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet dus zo'n figuur dat ook al van tevoren bedacht hebben. Wij kunnen achteraf dat knap bestuderen en er eventueel berekeningen op loslaten, maar dan moet je ook stellen dat die bestuurder dat ook al gedaan heeft.
Punt is dan namelijk dat als hij dat beoogde effect wou bereiken zijn timing toch echt wel perfect moest zijn. Gezien het feit dat hij al ergens anders was weggestuurd maar hij nog het weer probeerde zegt mij dat die timing niet zozeer aan de orde was en dus zijn plan ook niet was om precies in die bocht wanneer de wielen van de bus gedraaid zouden zijn de bus te raken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik kan helaas zo 1, 2, 3 geen foto's vinden op google van klein autootje vs flank van bus. Ben erg benieuwd of de bus gekanteld zou zijn.
Auto vs voor-/achterkant bus = einde auto. Daar zijn foto's zat van.
Misschien voor jou niet, maar als het mij op manier 1 niet lukt, en ik ga op zoek naar manier 2 dan wil dat zeggen dat ik wel na kan denken met waarmee ik bezig ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In de war zijn betekent niet dat je al je verstandelijke capaciteiten verliest. Misschien is ziek in dit geval semantisch gemakkelijker om een onderscheid te maken. Of doorgedraaid, noem het zo je wilt, maar in de war zijn en een dergelijk plan uitvoeren is in mijn ogen niet tegenstrijdig.
Ja, provinciaal he. Daar staan normen en waarden nog hoog in het vaandel. Dat kerkje in z'n usericon doet het 'm.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan gelijk weer gaan schelden. Het leven moet heerlijk simpel voor je zijn.
Psychotische mensen zijn nu eenmaal flink in de war, maar dat neemt niet weg dat ze heel sterk doelmatig kunnen handelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Die man is al een keer eerder weggestuurt bij een afzetting.
Om dan later dit drama te veroorzaken, lijkt het me sterk dat die in de war was.
Dan weet je donders goed waarmee je bezig bent.
Nee, een veel degelijker auto die al helemaal naar de klote gaat.. die Suzuki zou gewoon netjes opgevouwen worden..quote:
de man kon een psychose hebben. dat hitler in die bus zat, weet jij veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Misschien voor jou niet, maar als het mij op manier 1 niet lukt, en ik ga op zoek naar manier 2 dan wil dat zeggen dat ik wel na kan denken met waarmee ik bezig ben.
En niet in een bocht. En niet in de flank geraakt. Lijkt me dus geen erg vergelijkbare situatie.quote:
Kwam ik ook al tegen. En ik kan het idee dat een hummer toch iets sterker is dan een swift maar niet van me afzetten...quote:
Het valt tegen, lijkt me veel eenvoudiger om te leven als een stereotype uit een boekje zoals jij. Nooit zelf nadenken over wat ik echt vind, gewoon de voorgeschreven riedeltjes opboeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan gelijk weer gaan schelden. Het leven moet heerlijk simpel voor je zijn.
En dat is geen klein autotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |