Inderdaad. Als je alle complotdenkers moet geloven is er nog nooit iemand 'gewoon' doorgeslagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef Posdnous het volgende:
Complottheorieen.
Net alsif het niet mogelijk is dat een hevig gefrustreerde gek zoiets onderneemt, tig keer logischer dan welke rare theorie dan ook.
Ik heb horen zeggen op tv dat, als hij de bus in de bocht geraakt zou hebben, de bus daadwerkelijk omgevallen zou zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Bommenlegger het volgende:
Mensen die geloven in een complot geloven moeten zich eens achter de oren krabben en zichzelf eens de volgende vraag stellen....
Is een Suzuki Swift eigenlijk wel een goed middel om in te zetten tegen een bus van ruim 12 ton?
Als die vol explosieven had gezeten waarschijnlijk wel.
Maar in dit geval had die alleen wat kras- en blikschade toegebracht....
Ga huilen zeg. Daders zijn daders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want alle daders zijn hetzelfde en hebben dezelfde gedachten, motivaties en achtergrond..
Doei honderden jaren lange strafrechtwetenschap..
Welkom Evert Santegoeds-klootjesvolk..
Die man is al een keer eerder weggestuurt bij een afzetting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
[..]
De man zal behoorlijk in de war zijn geweest....
Inderdaad, het leven is simpel! Alle nuancering is "links geneuzel"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want alle daders zijn hetzelfde en hebben dezelfde gedachten, motivaties en achtergrond..
Doei honderden jaren lange strafrechtwetenschap..
Welkom Evert Santegoeds-klootjesvolk..
Is er al meer duidelijkheid omtrent het gerucht dat hij over de planning van Trix beschikt zou hebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Die man is al een keer eerder weggestuurt bij een afzetting.
Om dan later dit drama te veroorzaken, lijkt het me sterk dat die in de war was.
Dan weet je donders goed waarmee je bezig bent.
Rouw jij ook om zijn daad als er direct familie of geliefden van je bij zijn betrokken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard, maag je ook om de dader rouwen. Het is toch triest als iemand tot zo'n daad komt?
Het lijkt op een wanhoopsdaad, we zullen het wrs nooit zeker weten.
Joh!quote:
Nee joh, 't is hardstikke naief om zoiets te denken! Dat kán toch helemaal niet! De onwaarschijnlijkheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je alle complotdenkers moet geloven is er nog nooit iemand 'gewoon' doorgeslagen.
Dan rouw je het meeste lijkt me....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Rouw jij ook om zijn daad als er direct familie of geliefden van je bij zijn betrokken?
Stenigen maar denk ik he, dan komen we een beetje op datzelfde ongenuanceerde oerniveau.quote:
Er zijn meer oplossingen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat iedereen die "dingen niet kan rijmen" dan gauw daar naartoe opzout
Tsja, maar een lijk stenigen is ook zo zinloos.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Stenigen maar denk ik he, dan komen we een beetje op datzelfde ongenuanceerde oerniveau.
Ik geloof dr geen biet van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen op tv dat, als hij de bus in de bocht geraakt zou hebben, de bus daadwerkelijk omgevallen zou zijn.
Bussen, welk type en merk ook, hebben hun zwaartepunt dicht bij de grond liggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen op tv dat, als hij de bus in de bocht geraakt zou hebben, de bus daadwerkelijk omgevallen zou zijn.
In hoeverre dit ernstige verwondingen kan veroorzaken bij de koninklijke familie is te betwijfelen natuurlijk.
Begrip.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef 16meter het volgende:
Hahah.. 'begrip' tonen voor een doorgeslagen gek die vele levens totaal verwoest heeft.Boehoeee hij had het zo moeilijk.
![]()
zielige kuthippies
Nee nog niet bekend, dus dat blijft gokken en in kristallen bollen kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Is er al meer duidelijkheid omtrent het gerucht dat hij over de planning van Trix beschikt zou hebben?
Het feit dat de bus met een bocht bezig was, was volgens de beste man die de theorie uitlegde cruciaal. Zal wel te maken hebben met de voorwielen die dan niet meer rechtstaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Bussen, welk type en merk ook, hebben hun zwaartepunt dicht bij de grond liggen.
Zie het als een kart.
Het enige wat die swift misschien veroorzaken kon is dat het wiel wat het dichtst bij de inslag zat iets opgetild zou worden.
Ik vind het geen probleem om verder te kijken dan de borreltafel. Het leven is niet zwart-wit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het ging niet om medeleven met nabestaanden van de dader, het ging om medeleven met de dader. Lezen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat dader dood is. We zullen de toedracht nooit kennen wrs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |