Ja, je mag natuurlijk geen enkel medeleven hebben met de nabestaanden van de dader, alleen met de nabestaanden van de slachtoffersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Kap dan met dat typisch linkse dader-geknuffel.
Dat iedereen die "dingen niet kan rijmen" dan gauw daar naartoe opzoutquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Te laat: Aanslag op de koningin... een complot?
Voor mij is het juist zo klaar als een klontje, ik denk dat je zelf het probleem hebt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is gewoon te lastig voor je. Daar helpt eenmeer of minder niet bij hoor
.
Euh.. Ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, je mag natuurlijk geen enkel medeleven hebben met de nabestaanden van de dader, alleen met de nabestaanden van de slachtoffers
Wat was eigenlijk de reactie van de nabestaanden? Daar heb ik nog niks over gehoord...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, je mag natuurlijk geen enkel medeleven hebben met de nabestaanden van de dader, alleen met de nabestaanden van de slachtoffers
Het ging niet om medeleven met nabestaanden van de dader, het ging om medeleven met de dader. Lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gedachte moet dan wel het nog altijd lichtgrijze metaal in het midden wegdenken, maar je hebt gelijk; die ronde buts zal door mensen worden aangevoerd als bewijs van een schot. Waarbij ik me in alle onschuld maar even afvraag hoe schadelijk een schot op die plek kan zijn voor de chauffeur. De ronde vorm zou wijzen op een nagenoeg haakse inslag. Dat betekent dat de kogel ergens op de achterbank terecht zou zijn gekomen. Ik ga er voor het gemak even van uit dat de chauffeur daar tijdens het rijden niet zat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar misschien is het ook wel geen kogelinslag hoor. Zal mij ook om het even zijn of het wel of niet zo is, maar ik kan wel begrijpen waar die gedachte vandaan komt.
good onequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:57 schreef Karrs het volgende:
Weer een "slachtoffer" van onze faal-maatschappij?
Een maat van me merkte het laatst al op: vervreemden van deze maatschappij is helemaal niet zo raar meer. Iedereen verwacht maar van je dat je hoge diploma's haalt, doctoraten, dat je een goede baan hebt en veel geld verdient, want zo niet, dan ben je een loser. En losers worden in deze maatschappij niet geaccepteerd.
Laatst hoorde ik weer dat studenten die snel een bachelor-schap halen, dat die weer extra beloond gaan worden. Wat dus betekent dat het gros wat het niet haalt, het gevoel zullen krijgen dat ze losers zijn, terwijl dat absoluut niet zo is.
ja idd. zoiets dacht ik ook... Opgestapelde frustraties en op gegeven moment is ie dus geknapt. Denk ik. Tuurlijk, dat ie dan op mensen in gaat rijden is niet zo bijster verstandig nee. Praat t ook niet goed,maar snap wel dat iemand op gegeven moment helemaal door t lint kan gaan.quote:Deze man was ook zijn baan kwijt... en haatte misschien de maatschappij die 'm afstootte als een paria?
Speculaties, want hij brandt al in de hel dus...
Exact. En dat is totaal misplaatst en tegen de verhoudingen in in deze.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het ging niet om medeleven met nabestaanden van de dader, het ging om medeleven met de dader. Lezen.
Dat maak jij ervan. Dat heet bagatelliseren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het ging niet om medeleven met nabestaanden van de dader, het ging om medeleven met de dader. Lezen.
Dus om de dader mag door niemand gerouwd worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Kap dan met dat typisch linkse dader-geknuffel.
Is hier uberhaupt twijfel over dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Apotheose het volgende:
ja idd. zoiets dacht ik ook... Opgestapelde frustraties en op gegeven moment is ie dus geknapt. Denk ik. Tuurlijk, dat ie dan op mensen in gaat rijden is niet zo bijster verstandig nee. Praat t ook niet goed,maar snap wel dat iemand op gegeven moment helemaal door t lint kan gaan.
Ze luisteren nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat iedereen die "dingen niet kan rijmen" dan gauw daar naartoe opzout
Ten eerste: koop een woordenboek en zoek de betekenis van bagatelliseren op...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Dat heet bagatelliseren.
Tenenkrommend typisch geknuffel, duidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Plus dat een dader ook altijd een beetje slachtoffer is.
Je mag doen wat je wil, maar dat maakt het niet minder typisch en belachelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus om de dader mag door niemand gerouwd worden?
Daar past depas bij...
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Bommenlegger het volgende:
Mensen die geloven in een complot geloven moeten zich eens achter de oren krabben en zichzelf eens de volgende vraag stellen....
Is een Suzuki Swift eigenlijk wel een goed middel om in te zetten tegen een bus van ruim 12 ton?
De man zal behoorlijk in de war zijn geweest....quote:Als die vol explosieven had gezeten waarschijnlijk wel.
Maar in dit geval had die alleen wat kras- en blikschade toegebracht....
Want?quote:
Ligt er natuurlijk aan hoe ver je er mee wil gaan. Een discussie over bijvoorbeeld een kogelgat vind ik persoonlijk dan nog wel kunnen. Maar iets als dat de AIVD deze man gehersenspoeld zou hebben (oid) gaat natuurlijk veel te ver voor NWS.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat iedereen die "dingen niet kan rijmen" dan gauw daar naartoe opzout
Uiteraard, maag je ook om de dader rouwen. Het is toch triest als iemand tot zo'n daad komt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus om de dader mag door niemand gerouwd worden?
Daar past depas bij...
Ja, want alle daders zijn hetzelfde en hebben dezelfde gedachten, motivaties en achtergrond.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef Provinciaal het volgende:
Tenenkrommend typisch geknuffel, duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |