Als voorbode voor 11 september?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Alsof ze er zelf bij zijn geweest. Net als de tweede WO was voor mijn tijd en men praat erover alsof ze in een kamp hebben gezeten.
Al die nep tranen ook na 9 september.
Wees gewoon blij dat je er zelf niet bij betrokken was.
Bolkensteijn je bent een held. Je EQ moet schrikbarend hoog zijn.
Nee hoor ik schakel jou gelijk met hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Houd die gedachte maar voor je voordat ze je doorsturen naar een psycholoog omdat jij diegene bent die nu achterlijk is. Plakken ze weer een leuk labeltje op je.
Wie plakt er hier nou een labeltje op mensen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Houd die gedachte maar voor je voordat ze je doorsturen naar een psycholoog omdat jij diegene bent die nu achterlijk is. Plakken ze weer een leuk labeltje op je.
Wetenschappelijk gezien ga je nu dus over dit hele gebeuren dromen. Suc6 vannacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een aantal beelden niet vergeten, daarnaast volg ik het nieuws al de hele dag en ik slaap vaak slecht dus ik ga er niet vanuit dat ik 1, 2, 3 in slaap val.
Ook exact dezelfde kleding zo'n beetje. Tweeling?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee... wist ik niet. Jammer. Ik werd er even een beetje gelukkig van, maar van korte duur dus.
Ze hebben dan ook wel hetzelfde kapsel trouwens.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien ga je nu dus over dit hele gebeuren dromen. Suc6 vannacht.
heel menselijk dat mensen zich dit drama aantrekken aangezien het live op tv was te volgen,daarna werden de beelden de hele dag herhaald op tv en stond internet er bol van.ik denk dat mensen nu meer beseffen hoe snel 1 gek ook ons land op zijn kop kan zetten met een dergelijke actie,terwijl het normaal voor de meeste mensen een 'ver van mijn bed show' is wanneer dergelijke incidenten in het buitenland plaats vinden.kan er zelf ook niet over uit wat er vandaag allemaal is gebeurd terwijl ik het alleen op tv en internet heb gezien.te ziek voor woorden gewoon,gelukkig blijkt uit alle reacties hier dat de meeste mensen dergelijke daden afkeuren en gelukkig (voor fok termen) wel normaal in hun hoofd zijn !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Overdrijven jullie (scanman, paaskonijn) niet wat? Het zijn heftige beelden, en het is een vreselijke gebeurtenis, anderzijds zijn de meesten hier er enkel via de TV mee betrokken.
Aandachtig en met ontsteltenis het nieuws volgen vind ik volkomen logisch, het is een dramatische gebeurtenis. Aan de andere kant, wie enkel via de TV en internet de beelden tot zich neemt, zal in geen verhouding de ernst van de gebeurtenis hebben gevoeld zoals mensen die het meegemaakt hebben dat wel hebben. Probeer je eigen emoties in het perspectief van die mensen te plaatsen, huilen achter de TV en niet kunnen slapen vind ik dan totaal buiten proporties.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:15 schreef tong80 het volgende:
Precies. Alsof ze er zelf bij zijn geweest. Net als de tweede WO was voor mijn tijd en men praat erover alsof ze in een kamp hebben gezeten.
Al die nep tranen ook na 9 september.
Wees gewoon blij dat je er zelf niet bij betrokken was.
Bolkensteijn je bent een held. Je EQ moet schrikbarend hoog zijn.
Schijnt van een groep te zijn die hetzelfde droeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook exact dezelfde kleding zo'n beetje. Tweeling?
nee.. dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:12 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het geen interne bloedingen betrof.
Dat mag jij vinden. Gelukkig is het verder niet boeiend wat jij hierover vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aandachtig en met ontsteltenis het nieuws volgen vind ik volkomen logisch, het is een dramatische gebeurtenis. Aan de andere kant, wie enkel via de TV en internet de beelden tot zich neemt, zal in geen verhouding de ernst van de gebeurtenis hebben gevoeld zoals mensen die het meegemaakt hebben dat wel hebben. Probeer je eigen emoties in het perspectief van die mensen te plaatsen, huilen achter de TV en niet kunnen slapen vind ik dan totaal buiten proporties.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zo, en nu ga ik echt slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef Prejudiced het volgende:
Ongeacht wat we nou vinden van koningshuis of andere regeringsvorm....het gaat erom dat iemand bewust een aanslag pleegt op de persoon/personen die ons land vertegenwoordigen. Die daad is walgelijk en valt niet te bagataliseren met een mening over het koningshuis.
Verder is ons land het enige land ter wereld waar in zo'n soort functie altijd heel dicht bij de mensen heeft kunnen staan. Iemand die regelmatig ook zelf spontane gebaren of gestes maakte naar de mensen die zich vaak al maanden van tevoren in het zweet hebben gewerkt om een goede indruk te maken op die ene dag van zo'n jaar. Het is dan ook niet alleen een aanslag op de koningin, maar ook op de manier waarop we in Nederland (nog altijd MIJN land) met elkaar om kOnden gaan. De toekomst zal er qua beveiliging e.d. zeker door veranderen en dat is het zoveelste wat ons land daarmee verliest.
Dat er dan tijdens zo'n daad ook nog omstanders moeten sneuvelen is schandalig. Ongeacht het feit of het een kind is of niet. Iedereen daar komt met grote verwachtingen en met de wens iemand te zien van dichtbij waar ze bewondering voor hebben (net zoals iedere fanatieke fan van een popgroep ook irrationeel kan zijn).
Zij worden slachtoffer van iemand die door andere motieven bljikbaar schijt heeft aan leven in het algemeen.
Kinderen hebben nog niet eens een leven gehad en ja, daarom is het daar erger voor om op zo'n dag te moeten verongelukken.
Ik ben zelf behoorlijk nuchter, jank ook hier niet om, maar zie wel de ernst in van dit soort ontwikkelingen in onze maatschappij. Het disrespect en ongevoeligheid van dit soort acties raakt me meer dan de mediatoestand eromheen. Nederland is mijn land en ik hoop dat de dader een langzame pijnlijke dood sterft omdat anders mijn belastingcenten ook nog gebruikt gaan worden voor iets stupides als tbs, 100 uur taakstraf-toezicht, of een luxe cel in blok 4d met pc en telefoon.....voor sommige dingen mogen ze van mij de doodstraf invoeren en daar is dit er 1 van.
GS is gewoon voor paupers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. dat hoop ik ook
overigens vind ik GS en een aantal andere sites ZOOO onsmakeloos!
zetten ze EERST de verkeerde images online (Tates is geen karsten) en dan ook niet even verwijderen.. nee gewoon lekker laten staan, suffe debielen!
zo.. dat moest eruit..
fijn dat jij voor anderen bepaalt wat ze mogen voelen en ervaren en bepaalt wat wel en niet gepast is,show us your wisdom master !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aandachtig en met ontsteltenis het nieuws volgen vind ik volkomen logisch, het is een dramatische gebeurtenis. Aan de andere kant, wie enkel via de TV en internet de beelden tot zich neemt, zal in geen verhouding de ernst van de gebeurtenis hebben gevoeld zoals mensen die het meegemaakt hebben dat wel hebben. Probeer je eigen emoties in het perspectief van die mensen te plaatsen, huilen achter de TV en niet kunnen slapen vind ik dan totaal buiten proporties.
Naar het schijnt komt je wens (absoluut niet mijn wens trouwens) in dit geval uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef Prejudiced het volgende:
voor sommige dingen mogen ze van mij de doodstraf invoeren en daar is dit er 1 van.
En ik altijd maar denken dat het hier een discussieforum is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag jij vinden. Gelukkig is het verder niet boeiend wat jij hierover vindt
Precies, onderbouwen die hap.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat het hier een discussieforum is.
Op het doorgestreepte gedeelte eens. Goed verwoordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef Prejudiced het volgende:
Ongeacht wat we nou vinden van koningshuis of andere regeringsvorm....het gaat erom dat iemand bewust een aanslag pleegt op de persoon/personen die ons land vertegenwoordigen. Die daad is walgelijk en valt niet te bagataliseren met een mening over het koningshuis.
Verder is ons land het enige land ter wereld waar in zo'n soort functie altijd heel dicht bij de mensen heeft kunnen staan. Iemand die regelmatig ook zelf spontane gebaren of gestes maakte naar de mensen die zich vaak al maanden van tevoren in het zweet hebben gewerkt om een goede indruk te maken op die ene dag van zo'n jaar. Het is dan ook niet alleen een aanslag op de koningin, maar ook op de manier waarop we in Nederland (nog altijd MIJN land) met elkaar om kOnden gaan. De toekomst zal er qua beveiliging e.d. zeker door veranderen en dat is het zoveelste wat ons land daarmee verliest.
Dat er dan tijdens zo'n daad ook nog omstanders moeten sneuvelen is schandalig. Ongeacht het feit of het een kind is of niet. Iedereen daar komt met grote verwachtingen en met de wens iemand te zien van dichtbij waar ze bewondering voor hebben (net zoals iedere fanatieke fan van een popgroep ook irrationeel kan zijn).
Zij worden slachtoffer van iemand die door andere motieven bljikbaar schijt heeft aan leven in het algemeen.
Kinderen hebben nog niet eens een leven gehad en ja, daarom is het daar erger voor om op zo'n dag te moeten verongelukken.
Ik ben zelf behoorlijk nuchter, jank ook hier niet om, maar zie wel de ernst in van dit soort ontwikkelingen in onze maatschappij. Het disrespect en ongevoeligheid van dit soort acties raakt me meer dan de mediatoestand eromheen. Nederland is mijn land en ik hoop dat de dader een langzame pijnlijke dood sterft omdat anders mijn belastingcenten ook nog gebruikt gaan worden voor iets stupides als tbs, 100 uur taakstraf-toezicht, of een luxe cel in blok 4d met pc en telefoon.....voor sommige dingen mogen ze van mij de doodstraf invoeren en daar is dit er 1 van.
Denk aan de emoties van de mensen die het meegemaakt hebben om je emoties van medeleven te reduceren? Neem er nog eentje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De Prinses Juliana Drumband.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt van een groep te zijn die hetzelfde droeg.
Zelfrelativering heet dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:26 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
fijn dat jij voor anderen bepaalt wat ze mogen voelen en ervaren en bepaalt wat wel en niet gepast is,show us your wisdom master !
Niet over alles valt te discussieren. Geen mens is nou eenmaal gelijk. Dat jij toevallig niet zou huilen of een traan uit je oog voelt rollen als je iets verschrikkelijk zoals dit op tv ziet, is verder geen probleem. Het is wel een probleem als jij opeens van mening bent dat iedereen zoals jij moet zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat het hier een discussieforum is.
noemen ze dat niet ubermenschelijk gedrag ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet over alles valt te discussieren. Geen mens is nou eenmaal gelijk. Dat jij toevallig niet zou huilen of een traan uit je oog voelt rollen als je iets verschrikkelijk zoals dit op tv ziet, is verder geen probleem. Het is wel een probleem als jij opeens van mening bent dat iedereen zoals jij moet zijn.
Ik heb in 1986 iets meegemaakt dat me vandaag deed beseffen dat het niet éénmalig is. Eén gek kan het leven verwoesten van velen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat je gay bent,quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat een onzin zeg, die verwijten.
Ik ga nokken. Dit gaat me te ver allemaal.
same here...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat een onzin zeg, die verwijten.
Ik ga nokken. Dit gaat me te ver allemaal.
Dat zegt ie toch niet? Volgens mij geeft ie gewoon zijn mening. Dat mensen erom moeten huilen vind ie overdreven, hij zegt niet dat ze net zoals hij "een bak popcorn moeten pakken en maar moeten genieten van die sensatie".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet over alles valt te discussieren. Geen mens is nou eenmaal gelijk. Dat jij toevallig niet zou huilen of een traan uit je oog voelt rollen als je iets verschrikkelijk zoals dit op tv ziet, is verder geen probleem. Het is wel een probleem als jij opeens van mening bent dat iedereen zoals jij moet zijn.
laten we het hopen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:27 schreef VinceBeggar het volgende:
Op de site van omroep brabant staat een stukje over de band waar volgens mij de blauwe bodywarmers van waren (ook te zien op de foto). Ze hebben het daarbij over 5 lichtgewonden in de vereniging, 3 volwassenen en 2 kinderen. Dat lijkt me dus positief nieuws wat betreft de meisjes?
Ik reageer niet emotioneel, ik wijs jouw even op je stupide gedachtegang. Denk aan mensen die net overhoop zijn gereden door een gek en je verdriet (of whatever) verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Medeleven door achter FOK! te zitten, teken dan op zijn minst een condoleance. De mensen die aangereden zijn, de koninklijke familie, de mensen in Apeldoorn, de politie en beveiliging, zij zijn het die vandaag het slachtoffer zijn, steun hen in plaats van primair en emotioneel te reageren.
De post van de dagquote:
Die gast is niet goed. snap dat dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik reageer niet emotioneel, ik wijs jouw even op je stupide gedachtegang. Denk aan mensen die net overhoop zijn gereden door een gek en je verdriet (of whatever) verdwijnt als sneeuw voor de zon.![]()
Voor het overige: wie ben jij om mensen voor te schrijven hoe ze zich moeten uiten? Een condoleanceregister beats fok!
Dat laatste zinsdeel is natuurlijk wel volstrekt uit de lucht gegrepen, ik stel duidelijk in mijn postings dat ook ik het een vreselijke gebeurtenis vind, maar huilen achter de TV, please verman jezelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat zegt ie toch niet? Volgens mij geeft ie gewoon zijn mening. Dat mensen erom moeten huilen vind ie overdreven, hij zegt niet dat ze net zoals hij "een bak popcorn moeten pakken en maar moeten genieten van die sensatie".
Precies! Stoere mannen die huilen niet. Zo is het toch. Yeah mother fucker yeah yeah.... Yo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat laatste zinsdeel is natuurlijk wel volstrekt uit de lucht gegrepen, ik stel duidelijk in mijn postings dat ook ik het een vreselijke gebeurtenis vind, maar huilen achter de TV, please verman jezelf.
Snap ik wel. Maar ik vind het leuk om trolls eruit te lullen, snap dat dan.quote:
Het erge is dat het geen troll is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar ik vind het leuk om trolls eruit te lullen, snap dat dan.
Als mensen tranen in hun ogen krijgen ben jij niet de persoon om dat te veroordelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat laatste zinsdeel is natuurlijk wel volstrekt uit de lucht gegrepen, ik stel duidelijk in mijn postings dat ook ik het een vreselijke gebeurtenis vind, maar huilen achter de TV, please verman jezelf.
Inderdaad, stelletje flikkers. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij staat daarom ook tussen aanhalingstekens. Bij wijze van spreken dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |