abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68548602
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Precies. Alsof ze er zelf bij zijn geweest. Net als de tweede WO was voor mijn tijd en men praat erover alsof ze in een kamp hebben gezeten.

Al die nep tranen ook na 9 september.

Wees gewoon blij dat je er zelf niet bij betrokken was.

Bolkensteijn je bent een held. Je EQ moet schrikbarend hoog zijn.

Als voorbode voor 11 september?

Ach sommige mensen beschikken over iets meer empathisch vermogen dan een ander...
Anderen zijn dan weer veel rancuneuzer over bepaalde nationale gebeurtenissen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 mei 2009 @ 02:18:15 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_68548603
Wat betreft Balkenende ben ik het wel eens met sommige users.

Wat een kilte straalt die man uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 mei 2009 @ 02:19:42 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_68548610
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Houd die gedachte maar voor je voordat ze je doorsturen naar een psycholoog omdat jij diegene bent die nu achterlijk is. Plakken ze weer een leuk labeltje op je.
Nee hoor ik schakel jou gelijk met hem.

Dus hij is niet alleen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:19:49 #254
1484 kastanova
Ah mên..
pi_68548611
Ah mên .

I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:19:53 #255
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68548612
Het komt natuurlijk ook wat rauwer op je dak vallen omdat er zoveel beelden zijn, het een aanslag is op een nationaal symbool. Half Nederland voor de buis gekluisterd zat vandaag.
pi_68548613
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Houd die gedachte maar voor je voordat ze je doorsturen naar een psycholoog omdat jij diegene bent die nu achterlijk is. Plakken ze weer een leuk labeltje op je.
Wie plakt er hier nou een labeltje op mensen?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68548614
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik kan gewoon een aantal beelden niet vergeten, daarnaast volg ik het nieuws al de hele dag en ik slaap vaak slecht dus ik ga er niet vanuit dat ik 1, 2, 3 in slaap val.
Wetenschappelijk gezien ga je nu dus over dit hele gebeuren dromen. Suc6 vannacht.
pi_68548621
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee... wist ik niet. Jammer. Ik werd er even een beetje gelukkig van, maar van korte duur dus.

Ze hebben dan ook wel hetzelfde kapsel trouwens.
Ook exact dezelfde kleding zo'n beetje. Tweeling?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_68548624
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:20 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Wetenschappelijk gezien ga je nu dus over dit hele gebeuren dromen. Suc6 vannacht.
ik zal mijn dromen morgen posten als ik ze onthouden krijg
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:21:17 #260
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_68548626
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Overdrijven jullie (scanman, paaskonijn) niet wat? Het zijn heftige beelden, en het is een vreselijke gebeurtenis, anderzijds zijn de meesten hier er enkel via de TV mee betrokken.
heel menselijk dat mensen zich dit drama aantrekken aangezien het live op tv was te volgen,daarna werden de beelden de hele dag herhaald op tv en stond internet er bol van.ik denk dat mensen nu meer beseffen hoe snel 1 gek ook ons land op zijn kop kan zetten met een dergelijke actie,terwijl het normaal voor de meeste mensen een 'ver van mijn bed show' is wanneer dergelijke incidenten in het buitenland plaats vinden.kan er zelf ook niet over uit wat er vandaag allemaal is gebeurd terwijl ik het alleen op tv en internet heb gezien.te ziek voor woorden gewoon,gelukkig blijkt uit alle reacties hier dat de meeste mensen dergelijke daden afkeuren en gelukkig (voor fok termen) wel normaal in hun hoofd zijn !
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:22:10 #261
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_68548630
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:15 schreef tong80 het volgende:
Precies. Alsof ze er zelf bij zijn geweest. Net als de tweede WO was voor mijn tijd en men praat erover alsof ze in een kamp hebben gezeten.

Al die nep tranen ook na 9 september.

Wees gewoon blij dat je er zelf niet bij betrokken was.

Bolkensteijn je bent een held. Je EQ moet schrikbarend hoog zijn.
Aandachtig en met ontsteltenis het nieuws volgen vind ik volkomen logisch, het is een dramatische gebeurtenis. Aan de andere kant, wie enkel via de TV en internet de beelden tot zich neemt, zal in geen verhouding de ernst van de gebeurtenis hebben gevoeld zoals mensen die het meegemaakt hebben dat wel hebben. Probeer je eigen emoties in het perspectief van die mensen te plaatsen, huilen achter de TV en niet kunnen slapen vind ik dan totaal buiten proporties.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:22:15 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548631
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:20 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ook exact dezelfde kleding zo'n beetje. Tweeling?
Schijnt van een groep te zijn die hetzelfde droeg.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:22:29 #263
30365 Xiance
whoops!
pi_68548632
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:12 schreef Atlanticus het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het geen interne bloedingen betrof.
nee.. dat hoop ik ook

overigens vind ik GS en een aantal andere sites ZOOO onsmakeloos!
zetten ze EERST de verkeerde images online (Tates is geen karsten) en dan ook niet even verwijderen.. nee gewoon lekker laten staan, suffe debielen!

zo.. dat moest eruit..
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_68548637
Ik snap dat commentaar op Balkenende niet zo maar ik ben vanuit mijn jeugd dan ook gereformeerde dominees gewend en daar lijkt hij enorm op dus misschien kan ik die houding wat beter plaatsen.

Opvallend trouwens dat mensen die hier vinden dat sommige users overdrijven met meeleven vinden dat Balkenende juist meer mee had moeten leven. Het past gewoon niet bij die man om heel emotioneel te doen. Vergeet ook niet dat hij het niet live heeft zien gebeuren en ook niet ter plaatse was. De vergelijking met Beatrix is dus erg scheef aangezien zij er met haar neus bovenop zat en het doelwit was.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:23:22 #265
186380 Prejudiced
Laatste oordeel
pi_68548640
Ongeacht wat we nou vinden van koningshuis of andere regeringsvorm....het gaat erom dat iemand bewust een aanslag pleegt op de persoon/personen die ons land vertegenwoordigen. Die daad is walgelijk en valt niet te bagataliseren met een mening over het koningshuis.

Verder is ons land het enige land ter wereld waar in zo'n soort functie altijd heel dicht bij de mensen heeft kunnen staan. Iemand die regelmatig ook zelf spontane gebaren of gestes maakte naar de mensen die zich vaak al maanden van tevoren in het zweet hebben gewerkt om een goede indruk te maken op die ene dag van zo'n jaar. Het is dan ook niet alleen een aanslag op de koningin, maar ook op de manier waarop we in Nederland (nog altijd MIJN land) met elkaar om kOnden gaan. De toekomst zal er qua beveiliging e.d. zeker door veranderen en dat is het zoveelste wat ons land daarmee verliest.

Dat er dan tijdens zo'n daad ook nog omstanders moeten sneuvelen is schandalig. Ongeacht het feit of het een kind is of niet. Iedereen daar komt met grote verwachtingen en met de wens iemand te zien van dichtbij waar ze bewondering voor hebben (net zoals iedere fanatieke fan van een popgroep ook irrationeel kan zijn).
Zij worden slachtoffer van iemand die door andere motieven bljikbaar schijt heeft aan leven in het algemeen.
Kinderen hebben nog niet eens een leven gehad en ja, daarom is het daar erger voor om op zo'n dag te moeten verongelukken.

Ik ben zelf behoorlijk nuchter, jank ook hier niet om, maar zie wel de ernst in van dit soort ontwikkelingen in onze maatschappij. Het disrespect en ongevoeligheid van dit soort acties raakt me meer dan de mediatoestand eromheen. Nederland is mijn land en ik hoop dat de dader een langzame pijnlijke dood sterft omdat anders mijn belastingcenten ook nog gebruikt gaan worden voor iets stupides als tbs, 100 uur taakstraf-toezicht, of een luxe cel in blok 4d met pc en telefoon.....voor sommige dingen mogen ze van mij de doodstraf invoeren en daar is dit er 1 van.
Het verschil tussen 'n vooroordeel en 'n oordeel zit 'm in bevestiging en bewijs.
Hoeveel is nodig vóór 'n oordeel?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:23:22 #266
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548641
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Aandachtig en met ontsteltenis het nieuws volgen vind ik volkomen logisch, het is een dramatische gebeurtenis. Aan de andere kant, wie enkel via de TV en internet de beelden tot zich neemt, zal in geen verhouding de ernst van de gebeurtenis hebben gevoeld zoals mensen die het meegemaakt hebben dat wel hebben. Probeer je eigen emoties in het perspectief van die mensen te plaatsen, huilen achter de TV en niet kunnen slapen vind ik dan totaal buiten proporties.
Dat mag jij vinden. Gelukkig is het verder niet boeiend wat jij hierover vindt
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:25:04 #267
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68548649
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef Prejudiced het volgende:
Ongeacht wat we nou vinden van koningshuis of andere regeringsvorm....het gaat erom dat iemand bewust een aanslag pleegt op de persoon/personen die ons land vertegenwoordigen. Die daad is walgelijk en valt niet te bagataliseren met een mening over het koningshuis.

Verder is ons land het enige land ter wereld waar in zo'n soort functie altijd heel dicht bij de mensen heeft kunnen staan. Iemand die regelmatig ook zelf spontane gebaren of gestes maakte naar de mensen die zich vaak al maanden van tevoren in het zweet hebben gewerkt om een goede indruk te maken op die ene dag van zo'n jaar. Het is dan ook niet alleen een aanslag op de koningin, maar ook op de manier waarop we in Nederland (nog altijd MIJN land) met elkaar om kOnden gaan. De toekomst zal er qua beveiliging e.d. zeker door veranderen en dat is het zoveelste wat ons land daarmee verliest.

Dat er dan tijdens zo'n daad ook nog omstanders moeten sneuvelen is schandalig. Ongeacht het feit of het een kind is of niet. Iedereen daar komt met grote verwachtingen en met de wens iemand te zien van dichtbij waar ze bewondering voor hebben (net zoals iedere fanatieke fan van een popgroep ook irrationeel kan zijn).
Zij worden slachtoffer van iemand die door andere motieven bljikbaar schijt heeft aan leven in het algemeen.
Kinderen hebben nog niet eens een leven gehad en ja, daarom is het daar erger voor om op zo'n dag te moeten verongelukken.

Ik ben zelf behoorlijk nuchter, jank ook hier niet om, maar zie wel de ernst in van dit soort ontwikkelingen in onze maatschappij. Het disrespect en ongevoeligheid van dit soort acties raakt me meer dan de mediatoestand eromheen. Nederland is mijn land en ik hoop dat de dader een langzame pijnlijke dood sterft omdat anders mijn belastingcenten ook nog gebruikt gaan worden voor iets stupides als tbs, 100 uur taakstraf-toezicht, of een luxe cel in blok 4d met pc en telefoon.....voor sommige dingen mogen ze van mij de doodstraf invoeren en daar is dit er 1 van.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zo, en nu ga ik echt slapen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:25:46 #268
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68548658
Ik ga slapen, zo goed als mogelijk, hoop dat er snel meer bekend is omtrent het motief en de slachtoffers.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:26:06 #269
249713 Atlanticus
quintessenz
pi_68548661
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef Xiance het volgende:

[..]

nee.. dat hoop ik ook

overigens vind ik GS en een aantal andere sites ZOOO onsmakeloos!
zetten ze EERST de verkeerde images online (Tates is geen karsten) en dan ook niet even verwijderen.. nee gewoon lekker laten staan, suffe debielen!

zo.. dat moest eruit..
GS is gewoon voor paupers.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68548662
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:19 schreef kastanova het volgende:
Ah mên .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:26:18 #271
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_68548664
quote:

[..]

fijn dat jij voor anderen bepaalt wat ze mogen voelen en ervaren en bepaalt wat wel en niet gepast is,show us your wisdom master !
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:26:50 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548667
quote:
voor sommige dingen mogen ze van mij de doodstraf invoeren en daar is dit er 1 van.
Naar het schijnt komt je wens (absoluut niet mijn wens trouwens) in dit geval uit.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:27:02 #273
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_68548669
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag jij vinden. Gelukkig is het verder niet boeiend wat jij hierover vindt
En ik altijd maar denken dat het hier een discussieforum is.
pi_68548670
Op de site van omroep brabant staat een stukje over de band waar volgens mij de blauwe bodywarmers van waren (ook te zien op de foto). Ze hebben het daarbij over 5 lichtgewonden in de vereniging, 3 volwassenen en 2 kinderen. Dat lijkt me dus positief nieuws wat betreft de meisjes?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:28:12 #275
249713 Atlanticus
quintessenz
pi_68548676
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:27 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Precies, onderbouwen die hap.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:28:18 #276
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68548678
quote:

Op het doorgestreepte gedeelte eens. Goed verwoord .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_68548679
quote:

[..]

Denk aan de emoties van de mensen die het meegemaakt hebben om je emoties van medeleven te reduceren? Neem er nog eentje.
pi_68548680
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Schijnt van een groep te zijn die hetzelfde droeg.
De Prinses Juliana Drumband.
pi_68548681
Ik gaook tukken dat weet k wel.

Zijn er al vijf doden? Niet normaal, tyfusgek die gast joh. Wss weer een mocro.

Bokelsteijn, Trusten
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:28:24 #280
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_68548682
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:26 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
fijn dat jij voor anderen bepaalt wat ze mogen voelen en ervaren en bepaalt wat wel en niet gepast is,show us your wisdom master !
Zelfrelativering heet dat.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:29:49 #281
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548693
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:27 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Niet over alles valt te discussieren. Geen mens is nou eenmaal gelijk. Dat jij toevallig niet zou huilen of een traan uit je oog voelt rollen als je iets verschrikkelijk zoals dit op tv ziet, is verder geen probleem. Het is wel een probleem als jij opeens van mening bent dat iedereen zoals jij moet zijn.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:30:57 #282
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_68548702
-weg-
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:32:41 #283
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_68548713
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet over alles valt te discussieren. Geen mens is nou eenmaal gelijk. Dat jij toevallig niet zou huilen of een traan uit je oog voelt rollen als je iets verschrikkelijk zoals dit op tv ziet, is verder geen probleem. Het is wel een probleem als jij opeens van mening bent dat iedereen zoals jij moet zijn.
noemen ze dat niet ubermenschelijk gedrag ?
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 mei 2009 @ 02:32:52 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_68548715
quote:

[..]

Ik heb in 1986 iets meegemaakt dat me vandaag deed beseffen dat het niet éénmalig is. Eén gek kan het leven verwoesten van velen.

Ik hoef me niet tegenover jou te verantwoorden wat ik voor emoties heb bij zoiets.

Lijkt me eerder dat jij je moet verantwoorden bij je opinie dat mensen voor de TV zich niet moeten aanstellen.

vrijdag 1 mei 2009 @ 02:32:56 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548716
Wat een onzin zeg, die verwijten.

Ik ga nokken. Dit gaat me te ver allemaal.
pi_68548717
Ik ga ook naar bed.
pi_68548720
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef scanman01 het volgende:

Omdat je gay bent,
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:33:46 #288
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_68548724
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:32 schreef scanman01 het volgende:

same here...
pi_68548727
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch niet? Volgens mij geeft ie gewoon zijn mening. Dat mensen erom moeten huilen vind ie overdreven, hij zegt niet dat ze net zoals hij "een bak popcorn moeten pakken en maar moeten genieten van die sensatie".

Corrigeer me maar als ik er overheen gelezen heb, tis voor mij ook laat.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:34:04 #290
30365 Xiance
whoops!
pi_68548728
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:27 schreef VinceBeggar het volgende:
Op de site van omroep brabant staat een stukje over de band waar volgens mij de blauwe bodywarmers van waren (ook te zien op de foto). Ze hebben het daarbij over 5 lichtgewonden in de vereniging, 3 volwassenen en 2 kinderen. Dat lijkt me dus positief nieuws wat betreft de meisjes?
laten we het hopen!
ik ga slapen, morgen weer vroeg dag
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_68548732
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Medeleven door achter FOK! te zitten, teken dan op zijn minst een condoleance. De mensen die aangereden zijn, de koninklijke familie, de mensen in Apeldoorn, de politie en beveiliging, zij zijn het die vandaag het slachtoffer zijn, steun hen in plaats van primair en emotioneel te reageren.
Ik reageer niet emotioneel, ik wijs jouw even op je stupide gedachtegang. Denk aan mensen die net overhoop zijn gereden door een gek en je verdriet (of whatever) verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Voor het overige: wie ben jij om mensen voor te schrijven hoe ze zich moeten uiten? Een condoleanceregister beats fok!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:34:50 #292
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548734
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:33 schreef Rots het volgende:

[..]

Omdat je gay bent,
De post van de dag

Ik ben gay.... en dat is héél erg in jou ogen natuurlijk
pi_68548739
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik reageer niet emotioneel, ik wijs jouw even op je stupide gedachtegang. Denk aan mensen die net overhoop zijn gereden door een gek en je verdriet (of whatever) verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Voor het overige: wie ben jij om mensen voor te schrijven hoe ze zich moeten uiten? Een condoleanceregister beats fok!
Die gast is niet goed. snap dat dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:36:26 #294
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_68548743
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat zegt ie toch niet? Volgens mij geeft ie gewoon zijn mening. Dat mensen erom moeten huilen vind ie overdreven, hij zegt niet dat ze net zoals hij "een bak popcorn moeten pakken en maar moeten genieten van die sensatie".
Dat laatste zinsdeel is natuurlijk wel volstrekt uit de lucht gegrepen, ik stel duidelijk in mijn postings dat ook ik het een vreselijke gebeurtenis vind, maar huilen achter de TV, please verman jezelf.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:37:25 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548746
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat laatste zinsdeel is natuurlijk wel volstrekt uit de lucht gegrepen, ik stel duidelijk in mijn postings dat ook ik het een vreselijke gebeurtenis vind, maar huilen achter de TV, please verman jezelf.
Precies! Stoere mannen die huilen niet. Zo is het toch. Yeah mother fucker yeah yeah.... Yo.
pi_68548750
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:35 schreef Rots het volgende:

[..]

Die gast is niet goed. snap dat dan.
Snap ik wel. Maar ik vind het leuk om trolls eruit te lullen, snap dat dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:38:17 #297
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68548753
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Snap ik wel. Maar ik vind het leuk om trolls eruit te lullen, snap dat dan.
Het erge is dat het geen troll is.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 mei 2009 @ 02:38:19 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_68548754
quote:

[..]

Als mensen tranen in hun ogen krijgen ben jij niet de persoon om dat te veroordelen.

Wie denk je wel dat je bent ?

pi_68548755
quote:

[..]

Inderdaad, stelletje flikkers. Jij snapt het.

Die aanslag,hoeveel doden zijn er nou,4 of 5? En nog zwaargewonden?
pi_68548756
quote:

[..]

Hij staat daarom ook tussen aanhalingstekens. Bij wijze van spreken dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')