Tweed is dat bruingeruite textiel, ziet er een beetje klassiek uit. Verder zit er qua geluid ook wel degelijk een verschil tussen de Blues Deluxe en de hot rod; die laatste is veel meer een rockversterker, meer gain, meer scheuren. De Blues Deluxe is, nouja, echt een blues-amp.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is het verschil tussen een Fender Hot Rod Deluxe en een Blues Deluxe dan, want ik heb deze twee naast elkaar en het enige verschil dat ik zie is dat bij de blues deluxe bij Besonderheit:' Tweed Covering' staat, wat houd dat in?
De Blues Deluxe is 70 euro duurder en heeft een andere kleur maar de buizen enzo zijn precies hetzelfde.
Superhappy. Ik heb mijn andere gitaren al tijden niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
Hé Svy, nog steeds een beetje happy met je Tele custom?
Hoe kan een mens nog zonder...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
Cool, tof om te horen... Weer een zieltje voor het Tele-kamp!
Ja ik weet dat het de hoogste tijd is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
Goede reden om snaren te wisselen: Je frets gaan naar de kloten: En je wil niet weten wat een refret kost...
Ja ik heb overwogen om naar Peer Dellen te gaan maar die is wel wat aan de prijs.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:15 schreef TeleluvR het volgende:
In Den Haag zitten sowieso een paar goede gitaarwinkels/bouwers....
Weet ik niet ligt eraan hoe vaak Dean al gerefret heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
Peer Dellen is wel een fantastische bouwer ja... weet alleen wel de bijbehorende prijzen te vragen
Kan Dean niks voor je doen?
Ben je wel goedkoper dan Peer?quote:
Ik ben altijd goedkoper dan iedereenquote:
Oké, maar uit de Hot Rod is ook echt wel een bluesy soundje te toveren lijkt me? Ik speel thuis veel blues maar ook wel classic rock en zit ook in een classic rock bandje maar binnenkort wss ook in een bluesbandje. Dus ze zijn beide eigenlijk wel geschikt lijkt me.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tweed is dat bruingeruite textiel, ziet er een beetje klassiek uit. Verder zit er qua geluid ook wel degelijk een verschil tussen de Blues Deluxe en de hot rod; die laatste is veel meer een rockversterker, meer gain, meer scheuren. De Blues Deluxe is, nouja, echt een blues-amp.
De hoer van het gitaristentopic...quote:
Dat is nightfall, die doet het voor een flesje drankquote:
Br@3ZhAhErR ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is nightfall, die doet het voor een flesje drank
Neuh, flesje wijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik zat er ook drie dagen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja datalleen dan 3 nachten/dagen achter elkaar ben echt dood nu, zit half trillend hier achter m'n computer nu
beetje ziek aan ehtw orden geloof ik
Rond het museumplein was het heel slecht voor de rest eignelijk nergens last van gehadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ik zat er ook drie dagen...
Had jij op koninginnedag ook zo'n kutverbinding over de mobiele telefoon? Vrijwel niks kwam door. We zijn een man of 10 kwijtgeraakt daardoor, omdat ze niet konden bellen toen ze verdwaald waren![]()
Jazeker. Al heb ik er ook weer niet zoveel ervaring mee. Als je wat veelzijdiger wil en af en toe ook wil rocken, zou ik voor de hotrod gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké, maar uit de Hot Rod is ook echt wel een bluesy soundje te toveren lijkt me? Ik speel thuis veel blues maar ook wel classic rock en zit ook in een classic rock bandje maar binnenkort wss ook in een bluesbandje. Dus ze zijn beide eigenlijk wel geschikt lijkt me.
Dat was in Eindhoven net zo rampzalig... Echt driekwart van mijn smsjes kwamen veeeeeeeeel later aan dan ik ze gestuurd heb.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ik zat er ook drie dagen...
Had jij op koninginnedag ook zo'n kutverbinding over de mobiele telefoon? Vrijwel niks kwam door. We zijn een man of 10 kwijtgeraakt daardoor, omdat ze niet konden bellen toen ze verdwaald waren![]()
Hier in R'dam idem. Ik heb Vodafone. Mijn moeder ook en die had nergens last van. Ik heb zelfs het idee dat mijn foon al een tijdje dood aan het gaan is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was in Eindhoven net zo rampzalig... Echt driekwart van mijn smsjes kwamen veeeeeeeeel later aan dan ik ze gestuurd heb.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
Beetje uit de hand gelopen Jimi Hendrix actie
Vijfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef The_Dean het volgende:
Joah
Ben meestal aardig fanatiek aan het kopen, repareren, opknappen en weer verkopen voor een leuk prijsje [lees: vriendenprijsjes].
Nja, voor een goed bod zijn mijn eigen ook wel te koopbehalve mijn Dean BlackGold V.
Ben nu bezig met het wederopbouwen van mijn Dean VX. Andere elementen, helemaal poetsen, nieuwe snaartjes, fretboard in de olie. Weer lekker fris en fruitig voor een zomer vol punk en metal
Maar naast die VX liggen er nog 4 projecten te wachten
Drie strats en een ML.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier in R'dam idem. Ik heb Vodafone. Mijn moeder ook en die had nergens last van. Ik heb zelfs het idee dat mijn foon al een tijdje dood aan het gaan is.
Mijn vriendin heeft pas de Nokia 5800 gehaald. Daar zit een soort guitar hero in en zit een Nokia plectrum aan een touwtje in waarmee je ook je touchscreen kan bedienen ipv met een styluspen.
iemand zei drank?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is nightfall, die doet het voor een flesje drank
solide state gebeuren is er tussenuit gehaald + nog wat modificaties voor wat helderdere clean en wat meer low end en heftigere distortion.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er gemod aan?
Wat wil je dan doen met je gitaar en je versterker?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef Stevennn het volgende:
Hallo!!
Hiero een n00b gitarist.
Ik speel nu zo 3 a 4 maanden serieus.
Ik bezit een Epiphone Les Paul Standard met een Peavey Rage 158 versterker waar ik volgens mij niet zoveel mee kan.
Tof! Wat voor stijl(en) speel je?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef Stevennn het volgende:
Hallo!!
Hiero een n00b gitarist.
Ik speel nu zo 3 a 4 maanden serieus.
Ik bezit een Epiphone Les Paul Standard met een Peavey Rage 158 versterker waar ik volgens mij niet zoveel mee kan.
Vochtig kan, maar alleen op de body en achterkant van de nek. Niet op je snaren/elementen en je fretboard komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:28 schreef BloodSugar het volgende:
Hallo luitjes, ik heb een vraagje: Als ik mijn elektrische gitaar ga afstoffen, is het dan handig om met een droog doekje te doen ipv met een vochting doekje? Zodat ik niks mol aan mijn gitaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |