Uhu, ik dacht misschien is t het type ofzo, njah, anyways, wreed ding en nog wreder verbouwd. Wat voor muziek maak je dr mee dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Een Samick LP Artist Series Edition. Volgens de headstock
Nja, hij is van Herman [brother52], dus die vragen zal hij straks wel beantwoordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Uhu, ik dacht misschien is t het type ofzo, njah, anyways, wreed ding en nog wreder verbouwd. Wat voor muziek maak je dr mee dan?
OK, prima!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, hij is van Herman [brother52], dus die vragen zal hij straks wel beantwoorden
Het is inderdaad een Samick Artist series (LP-450 geloof ik).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:36 schreef Zapato het volgende:
Uhu, ik dacht misschien is t het type ofzo, njah, anyways, wreed ding en nog wreder verbouwd. Wat voor muziek maak je dr mee dan?
.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Samick Artist series (LP-450 geloof ik).
Een van de betere Samicks die destijds gemaakt werden voor een belachelijk lage prijs.
Ze werden in dezelfde fabriek gemaakt als Epiphone want die bouwde Samick ook destijds.
Alleen werd er wat meer aandacht besteed aan hun eigen gitaren waardoor ze een stuk beter zijn dan de Epi's uit die periode.
Ik wilde destijds eigenlijk een Epi LP aanschaffen maar deze was gewoon stukken beter.
Ik gebruikte hem voornamelijk voor punk en punkrock maar zal er nu waarschijnlijk ook wel wat metal mee gaan spelen.
Voor rock is het een prima gitaar, met blues heb ik geen idee want dat speel ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef Zapato het volgende:
Ja heb ff gegoogled en lees inderdaad dat het goede gitaren zijn voor weinig geld, vooral de LP 450 wordt geroemd. Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe gitaar maar als enigzins arme student kan ik een echt dure me niet veroorloven. Dit ziet er echter uit als een pareltje, ben alleen benieuwd hoe die speelt en klinkt. Iemand enige ervaring met het spelen van blues/rock op dit ding?
OK, njah, ik hou m in m achterhoofd in ieder geval, vind m echt extreem mooi man, jaloeziequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor rock is het een prima gitaar, met blues heb ik geen idee want dat speel ik bijna nooit.
Jezus man!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Goede gitaren genoeg te koop
Kwam zelf net tot de schrikbarende conclusie dat zelfs ik niks meer heb staan voor de verkoop
Goeie linkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand nog interesse in een (inbouw)koelvriescombinatie?
Gitaristentopic #296: meh.
Hij mag weg voor een vriendenprijsje.
Wat zoek je ongeveer? En wat voor budget?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:01 schreef Zapato het volgende:
Vet, als je een keer iets in de aanbieding hebt moet je maar ff een gil geven.
Oh, oepsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand nog interesse in een (inbouw)koelvriescombinatie?
Gitaristentopic #296: meh.
Hij mag weg voor een vriendenprijsje.
Voor dat geld koop ik nieuwe hardware voor mijn ML project manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oh, oeps
[TK] Koelvriescombinatie SIEMENS Inbouw
Die dus. Ben een beetje wazig, hard geklust vandaag.
Heb nu een Ibanez RG serie, Floyd Roseje erop, is op zich een prima gitaar, zeker omdat ik m voor 250 gekocht heb. Maar ja, wil nu langzamerhand wel s een keer wat meer kwaliteit, dus gewoon meer sustain, voller geluid, minder snel ontstemd, de basiskwaliteiten opvoeren zeg maar. Budget gaat ergens tot de 800 ofzo, hangt ook een beetje van de prijs-kwaliteit verhouding af, ben wel bereid een IBG-leninkje af te sluiten of een paar weken extra te werken als t het waard is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat zoek je ongeveer? En wat voor budget?
Nouja, mocht je nog iemand weten..als ik die nieuwe scharnieren er niet voor niets heb ingezet ben ik al blijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor dat geld koop ik nieuwe hardware voor mijn ML project man
Maar niet duur verder, heb alleen een goed werkende koelvrieskast
Staat nu een hele mooie Dean Caddilac op Marktplaats, iets van 350 euroquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Zapato het volgende:
Goed gezien![]()
Mooie gitaren inderdaad, wel aan de dure kant van mijn budgetspectrum, maar wel zo een die t geld waard is denk ik. Moet ook regelmatig Markplaats checken natuurlijk, daar vind je soms ook pareltjes. Mn gitaarleraar heeft ook aangegeven mischien zn 25th Gold Edition Fender Strat te willen verkopen, dus die houden we ook nog in het achterhoofd
Ik hou het even in gedachten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nouja, mocht je nog iemand weten..als ik die nieuwe scharnieren er niet voor niets heb ingezet ben ik al blij
Laat eens horen danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:58 schreef The_Dean het volgende:
Nee, nog beter, dat zijn echte Dean ML Zebra's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |