Ligt ook een beetje aan de buren natuurlijk, maar ik zou zeggen 15 Watt, ook weer afhankelijk van de buizenbak. Mijn 12 Watt buizen kan op 10 zonder dat de buren komen klagen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is trouwens het max. watts buizenversterker die je thuis nog kunt gebruiken zonder de buren te storen? Heeft iemand een 50 watts buis thuis? Zonder z'n trommelvliezen te scheuren?
Leuk dat je vrijstaand woont op een fors perceel maar een 5 watt buizencombo kan ik hier echt niet opendraaien zonder burenruzie te krijgen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de buren natuurlijk, maar ik zou zeggen 15 Watt, ook weer afhankelijk van de buizenbak. Mijn 12 Watt buizen kan op 10 zonder dat de buren komen klagen!
Ligt heel sterk aan het type/constructie. Dit beestje klinkt erg bedaart, schreeuwt aardig op 10, maar een MESA op 1 is eigenlijk al harder... En van die vrijstaande woning+perceel ben ik de sleutel kwijt hoor... Gewoon een appartementje hier!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Leuk dat je vrijstaand woont op een fors perceel maar een 5 watt buizencombo kan ik hier echt niet opendraaien zonder burenruzie te krijgen...
Aha ok misschien is mijn appartement erg gehorig dat kan ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt heel sterk aan het type/constructie. Dit beestje klinkt erg bedaart, schreeuwt aardig op 10, maar een MESA op 1 is eigenlijk al harder... En van die vrijstaande woning+perceel ben ik de sleutel kwijt hoor... Gewoon een appartementje hier!
Of je moet lekker afgelegen wonenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn ervaring is alles dat boven de 15 zit niet echt lekker open te gooien is zonder het ascociaal te laten worden. Maar goed, dat ligt ook aan je buren, je huis, je eigen idee daarover... etc.
Zeeland lijkt me dan een betere optie, anders gaan de koeien zure melk geven.quote:
Bier drinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef metallicattim het volgende:
Vanavond weer optreden![]()
Hebben jullie nog bepaalde rituelen of obsessies die jullie doen voor een optreden?
Voorheen moest ik altijd 10 min van te voren nog scheitenSinds ik in Seven Ends zit heb ik dat eigenlijk niet meer. Als er een beetje een fatsoenlijke backstage is, doe ik een beetje inspelen, maar verder hang ik maar wat rond, geen nerveuziteit of andere fratsen
Wat jullie?
Ik heb een Bogner Alchemist, die kun je schakelen van 20 naar 40 watt. Eigenlijk heb ik 'm zowel thuis als in de oefenruime altijd op 20, want dan vind ik het geluid het lekkerst en het gaat hard zat. Voor optreden schakel ik 'm wel naar 40.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Die amp is natuurlijk grotendeels bedoeld voor optredens en daar heb ik wel een 30 watts voor nodig maar dan heb ik ook zeker genoeg.
Die zit nogal wat boven mn budget dat ligt van 400-700 en die Alchemist is 1000 euro bij Musik-Produktiv.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een Bogner Alchemist, die kun je schakelen van 20 naar 40 watt. Eigenlijk heb ik 'm zowel thuis als in de oefenruime altijd op 20, want dan vind ik het geluid het lekkerst en het gaat hard zat. Voor optreden schakel ik 'm wel naar 40.
Stiekem zijn ze allemaal jaloers dat ze hier niet wonenquote:
Ja, maar dan zit men in Zeeland met zure boter. Ook niet alles... Flevoland lijkt mij beter, daar wordt toch niks kritieks gefabriceerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeeland lijkt me dan een betere optie, anders gaan de koeien zure melk geven.
Qua ruimte en huurprijzen wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze allemaal jaloers dat ze hier niet wonen
Zeelandquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeeland lijkt me dan een betere optie, anders gaan de koeien zure melk geven.
Neehoor, ik moet gewoon een eindje fietsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |