Die over een goed gebit was van Reve, maar dat had je natuurlijk al begrepen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:22 schreef Marble het volgende:
Wat een inspirerende spreuk Frollo. Weet je er nog meer? Ik hou van inspirerende spreuken.
Het is nog lang niet af. Maar goed, ik heb nog een maand of 2.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Marble het volgende:
Hoe is het afgelopen met die prikken, IR? Leef je nog?
We waren heel bezorgd. Het is toch maar een gevaarlijke business, zo met die Mexicaanse griep nu.
De afgelopen 38 jaar heb ik nog nooit iets aan mijn gebit gehad op het wisselen van melktanden na. Ik zou het dus niet weten. Verder doe ik met mijn gebit alles wat de tandarts verboden heeft, dus hoe het komt weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Gellius het volgende:
Ik vrees dat ik op Loewie zal moeten wachten. In het leger weten ze vast wel een handige methode voor in het veld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef JAM het volgende:
Vind je het ook zo erg om bemind te worden, sigme?
Ik denk: mijn soort humor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedemorgen!
Volgens SL was dit niet haar soort humor en daarom las ze niet verder dan de introductie. Volgens mij wel. Wat denken jullie?
Doe toch maar wel, dan weet ik wat m'n sterke en wat m'n zwakke kanten zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik denk: mijn soort humor!
Ik wou het leukste stukje hier quoten, maar ik kan niet eens kiezen.
Haha, Frollo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Doe toch maar wel, dan weet ik wat m'n sterke en wat m'n zwakke kanten zijn.
(de Gebroeders Henk bestaan overigens echt, maar zijn zo marginaal dat ze zelf ook wel eens aan hun bestaan twijfelen)
Pebbles on a beach!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef Frollo het volgende:
Over Phil Collins gesproken, kennen jullie het Take a Look at Me Now-verschijnsel?
Dat is als mensen de bekendste regel van een liedje ten onrechte aanzien voor de titel ervan.
Een voorbeeld is het nummer 'Against All Odds', waarvan iedereen (nou ja, ik tenminste gedurende lange tijd) denkt dat het 'Take a Look at Me Now' heet.
Een ander voorbeeld is 'Een eigen huis' (werkelijke titel: 'Alles kan een mens gelukkig maken').
Kennen jullie nog meer nummers die last hebben van het Take a Look at Me Now-probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |