Meisjes van 10. Pssst, meisje.. Wil je een suikerspin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:50 schreef 1983scarface het volgende:
Kermis is een speciale gelegenheid om meisjes te versieren
Je moet dan ook s'nachts gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Meisjes van 10. Pssst, meisje.. Wil je een suikerspin?
De Flaterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:02 schreef MJay1 het volgende:
Inderdaad, het was aardig gezellig in Hilversum bij De FlaterBeetje jammer dat toen de muziek en alles uitging!
Moet je wel de goeie binnen stappen, De mensen van de Rif zijn onaardige ongeïnteresseerde lui. De Leeuw is veel beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:33 schreef J.Herrer het volgende:
Hilversum
Actievieteiten
Het enige goede aan Hilversum zijn die 2 shops tegenover elkaar in die 1e winkelstraat
De sfeer in de Leeuw is wel beter ja, maar als ik daar 'de wiet van de week' haal krijg ik altijd 9 van de 10 keer zaadwiet wat je nauwelijks kunt brokkelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie binnen stappen, De mensen van de Rif zijn onaardige ongeïnteresseerde lui. De Leeuw is veel beter.
Jah, ook wel relaxte mensen die daar werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef mafkees01 het volgende:
Wij gingen altijd naar vollebregt. Vet lekkere cappucino en kon je altijd ff tafelelen
Daar in de buurt zat toch ook een coffeeshop Babylon ofzoiets?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef mafkees01 het volgende:
Wij gingen altijd naar vollebregt. Vet lekkere cappucino en kon je altijd ff tafelelen
Papillon, daar krijg je op zondag geloof ik 45% korting (of was het nou 25%?)..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar in de buurt zat toch ook een coffeeshop Babylon ofzoiets?
Hmmzz, andorra bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Ik ga altijd naar die shop op zo'n hoek, vlakbij het station/politiebureau.
Bij die tunnel onder het spoor door.
Relaxte sfeer en ook wel goede wiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |