Elcalcio blog?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:21 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 3 mannen gaan de klus klaren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
Ging even lekker de holocaust ontkennen, als grap.
quote:sezten, 48 uur voor je solidariteitsactie.
Daar ga je veel plezier aan belevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:28 schreef venomsnake het volgende:
Als het goed is wordt vanmiddag mijn nieuwe telefoon bezorgd (Iphone 3g)
') Wat een debieltje is het ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh lekker batsen die chick. Goeie zaak dat je er heb meegenomen naar je huis, eerst even leeg laten kotsen en dan neuken.
Had jij niet een vriendin?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Was gewoon feestje bij mij thuis. Ben er wel bij in bed gekropen (fuck dat, het is mijn bed), maar verder viel er weinig mee aan te vangen hoor.![]()
dus dan was het geen vreemdgaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar die zit momenteel in een andere regiocode
en het was toch haar zus.![]()
Die zin insuinueert dat je daar later pas achter kwamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar die zit momenteel in een andere regiocode
en het was toch haar zus.![]()
Neu, ondanks mijn drank inname wist ik dat nog wel hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Die zin insuinueert dat je daar later pas achter kwam
Zo zijn er dus wel meer: Forum banmeldtopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
En wat doe ik, het vertellen aan wildvreemden op Fok!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gast, dat zijn van die mogelijkheden die je niet vaak meemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |