God, ben je er zo eentjequote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
Heb jij liever dat iedereen schijjjjtttt aan jou heeft, wanneer je aan practically het sterven bent?
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
Heb jij liever dat iedereen schijjjjtttt aan jou heeft, wanneer je aan practically het sterven bent?
Okay.quote:
Correct, daarom is het ook zeer logisch dat alles in Apeldoorn wordt afgeblazen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay.
Ik moet toegeven dat ik er ook niet minder om gedronken heb vandaag. Maar toch is het wel heel erg voor de slachtoffers/nabestaanden/toeschouwers.
Djamang, ik ben sinds vanochtend tien uur al weg, wilde enkel nog even chillen in de stad.quote:
Ja čn? Dat had toch gewoon gekund tot 24:00 uur? In plaats daarvan ga je mekkeren op internet.quote:Djamang, ik ben sinds vanochtend tien uur al weg, wilde enkel nog even chillen in de stad.
Ik ga niet voor een half uurtje naar de stadquote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja čn? Dat had toch gewoon gekund tot 24:00 uur? In plaats daarvan ga je mekkeren op internet.
Het is ook lullig dat de regering miljoenen uitgeeft aan een JSF terwijl er mensen doodgaan van de honger in Afrikaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
Het is nogal overdreven ja, aan de andere kant is het ook een beetje lullig om lekker door te feesten na zo'n gebeurtenis!
het is uiteraard ook wel het gesprek van de dag, maar alsof mijn of jouw biertjes het leed versterkt, of, nog belangrijker, alsof het niet drinken van deze biertjes het leed verzacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay.
Ik moet toegeven dat ik er ook niet minder om gedronken heb vandaag. Maar toch is het wel heel erg voor de slachtoffers/nabestaanden/toeschouwers.
Ja er zijn zoveel dingen lullig Chrisjequote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga niet voor een half uurtje naar de stad.
[..]
Het is ook lullig dat de regering miljoenen uitgeeft aan een JSF terwijl er mensen doodgaan van de honger in Afrika!
Nee dat zeg ik ook niet, maar je had er gewoon moeten blijven..... ipv nu gaan internetten of je had in 1e instantie al een betere stad uit moeten zoeken.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga niet voor een half uurtje naar de stad.
Wat probeer je nou krampachtig bij je punt te blijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, maar je had er gewoon moeten blijven..... ipv nu gaan internetten of je had in 1e instantie al een betere stad uit moeten zoeken.
Ja wat wil je nou?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
Het is nogal overdreven ja, aan de andere kant is het ook een beetje lullig om lekker door te feesten na zo'n gebeurtenis!
Hypocriet.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
Rekkie zit niet zo te gallen man zeikstraal. Jij bepaalt niet of en wanneer mensen wel/niet de stad ingaan. Trouwens je zit zelf ook achter je pctjuh . kansloze gebash van jequote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, maar je had er gewoon moeten blijven..... ipv nu gaan internetten of je had in 1e instantie al een betere stad uit moeten zoeken.
Ik was de hele dag elders, kwam vervolgens thuis en wilde naar de stad van mijn hometown gaan, wat werd verhinderdquote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat probeer je nou krampachtig bij je punt te blijven? Hij ging niet meer omdat het te kort was, logisch toch? Dan is het toch ook niet vreemd dat hij uit frustratie dit topic aanmaakt?
Waardoor?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was de hele dag elders, kwam vervolgens thuis en wilde naar de stad van mijn hometown gaan, wat werd verhinderd!
Ja daar kies ik dan ook voor hč lutser.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Rekkie zit niet zo te gallen man zeikstraal. Jij bepaalt niet of en wanneer mensen wel/niet de stad ingaan. Trouwens je zit zelf ook achter je pctjuh . kansloze gebash van je
Drink dan gewoon niet als je er niet tegen kan . Triest ventjequote:Op donderdag 30 april 2009 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daar kies ik dan ook voor hč lutser.
En nee ik bepaal zeker niet waneer mensen de stad ik gaan eikel, dat heb ik ook nergens beweerd.
Ik ben al 2 dagen nuchterquote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Drink dan gewoon niet als je er niet tegen kan . Triest ventje
Ja en jij hebt een pimp abonnement. Vooral janken over het kansloos achter het internet kruipen van andere mensen.quote:
quote:
Ik dacht nou exact hetzelfde over jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]je hebt waarschijnlijk geen idee hoe retarded je over komt op dit moment. En dat is maar goed ook.
Reller.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik dacht nou exact hetzelfde over jou.
Heerlijk hoe serieus men hierop ingaat
Ik jank helemaal niet over het achter internet kruipen kutlul.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en jij hebt een pimp abonnement. Vooral janken over het kansloos achter het internet kruipen van andere mensen.Lekker geloofwaardig enzo..........
Retarded kankermongooltje ben je idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet over het achter internet kruipen kutlul.
Pisvlek piemelhoofd. Suzuki Swift bestuurder. Appelflap.
Oh en pimpen doe ik gratis
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Retarded kankermongooltje ben je idd.
Met je plas poep hihi bobo irritant kleuterklas "zie mij eens grappig proberen te zijn" gebabbel , tieft lekker op naar je familliegraf neukfout
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Retarded kankermongooltje ben je idd.
Met je plas poep hihi bobo irritant kleuterklas "zie mij eens grappig proberen te zijn" gebabbel , tieft lekker op naar je familliegraf neukfout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |