ik bedoel meer dat ie het verkeerd aanpakte met een mooie nieuwe wereld maken,, in plaats van haak-neusjes aan de lachgas te zetten had ie het ook anders en vriendelijker aan kunnen pakken, toch ?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
Waanideeën ok, op verkeerde manier aanpakken? Als een heel volk hem gelooft vind ik toch dat ie et redelijk heeft aangepakt.
jah eh ? Die leek er tenminste beter op !quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Die hitler van der untergang was dan ook wel extreem echt zeg, als je die acteur zo in de film ziet en fotos/films van hilter uit de 2de wo..
Oh, op die fietsquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ie het verkeerd aanpakte met een mooie nieuwe wereld maken,, in plaats van haak-neusjes aan de lachgas te zetten had ie het ook anders en vriendelijker aan kunnen pakken, toch ?
Der Untergang is echt een hele goede film.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef MouzurX het volgende:![]()
Die hitler van der untergang was dan ook wel extreem echt zeg, als je die acteur zo in de film ziet en fotos/films van hilter uit de 2de wo..
Dat zijn mensen die alleen films goed vinden met explosies elke 3 minutenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Der Untergang is echt een hele goede film.
Alleen heel veel mensen vinden em saai.
\quote:
True...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alleen films goed vinden met explosies elke 3 minutenOfwel hollywoodcultuur
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruno Ganz acteerde in Der Untergang gewoon te goed. Dat helpt ook welquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
\
Jahaah, deze Bruno Gans uit Der Untergang lijkt toch veel echter op een Hitler ? Zelfs zijn haar zit goed![]()
Hij is alleen beetje oud en rimpelig en ze snor is aan de grote kant![]()
[ afbeelding ]
Jawöhl !quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
las eerste keer even over het woord "films" heen, schrok alquote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Rekkie het volgende:
Ik vond de film ook best goed.....
Nu ben ik sowieso een liefhebber van Hitler-films
quote:
Ze zijn er wel, de liefhebbersquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
las eerste keer even over het woord "films" heen, schrok al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |