De rillingen lopen me over de rug als mensen het over euries hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 21:40 schreef Jordy-B het volgende:
wees blij dat 'ie het niet over euries had.
Wat volgend jaar geen euro's meer ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef FashionXstar het volgende:
Volgend jaar bestaat het niet meer,dus niet zeuren!
rommelmarkt natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat volgend jaar geen euro's meer ?
Of geen rommelmarkt?
Of geen brillen meer!!11!``!11~~1einz!!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat volgend jaar geen euro's meer ?
Of geen rommelmarkt?
HAHA IK WEET HET WEL!!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Hihiihi je had 'm moeten kopen enzooo en dan..!
Misschien dat jij vindt dat ALLE kraamhouders tokkies zijn, maar zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef De_Melkboer het volgende:
Als je er zo'n hekel aan hebt, wat doe je dan op die rommelmarkt? blijf dan lekker thuis stumper.
Typisch geval van je eigen woorden tegenspreken en een ander iets toedichten wat die niet heeft gezegd. Beetje trieste reactie.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien dat jij vindt dat ALLE kraamhouders tokkies zijn, maar zover ben ik nog niet
WTFquote:Op donderdag 30 april 2009 22:22 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Typisch geval van je eigen woorden tegenspreken en een ander iets toedichten wat die niet heeft gezegd. Beetje trieste reactie.
Nou en? bij gebrek aan beter maar over je eigen volk gaan zeuren? Laat die lui lekker hun zooi verkopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef leetzors het volgende:
Je klacht is een sub-klacht.
Echte klacht: TOKKIES OP EEN KLEEDJE OP DE VRIJMARKT DIE TROEP VERKOPEN
Donnie = 10eu N@@Bquote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Genius-F het volgende:
Het zijn Ekkies, geen euri's, donnies of euro's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |