Ik heb daar wel eens pumps van besteld, helaas de verkeerde kleur geleverd gekregen (de andere was niet leverbaar meer, bleek achteraf) maar ik vond ze niet heel cheap-ass aandoen. Geen absolute topkwaliteit, maar zeker beter dan de regular H&M'etjes, Tango's enzoquote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Iemand ervaring met de schoenen van het merk KG By Kurt Geiger?
Onderstaande schoenen zou ik op zich wel willen hebben. Echter zijn ze wel aan de goedkope kant. Ik ben daarom ook een beetje bang dat de kwaliteit ook cheap is of dat de schoenen er in het echt gewoon cheap uitzien.
Ervaringen zijn daarom welkom![]()
http://www.asos.com/Kg-By-Kurt-Geiger/Kg-By-Kurt-Geiger-Alternate-Lace-Up-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=729092&cid=4209&Rf-400=2937&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=2&clr=Brown
Pond, Dollar of Euro?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Even gebruik gemaakt van de korting.
Discount: 121.00
Zien!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
pond.
Heb nu wel een aardige wintercollectie ingeslagen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Vinsen het volgende:
Code 'asossurvey' voor 20% korting op alles! Ongeacht aankoop bedrag, sale producten, shipping adress, enz
Thanks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
ASOSGRAZIA <- kortingscode t/m 21 october. voor Full-price items, 25% off
Ja dat was ook mijn reactiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
25% korting. Dat is wel erg veel.
Ik wil zo graag weer wat bestellen
de lengte is bij mij altijd 32, maar de waist wil inderdaad nog wel eens verschillen tussen 30 en 32, er bestaat dus een kans dat ik die broeken een maal moet terug sturen, maar meestal zit ik wel goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Broeken durf ik nooit te kopen bij Asos omdat ik altijd twijfel over de pasvorm.
Ik denk dat ik vanavond eens ga kijken voor een jas en wat shirts. 25 % korting daar moet je natuurlijk gebruik van zien te maken.
quote:Pssst ... fancy 25% off your next ASOS order? Use ASOSGRAZIA at the checkout before 21 Oct (full price items only)
Lijkt me zinloos:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:23 schreef Tamashii het volgende:
Niemand in dit topic doet zeker aan bestellingen opnemen of groot-bestellen?
Lijkt mij niet zinloos, ik heb namelijk geen creditcard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Lijkt me zinloos:
1) je krijgt geen korting als je meer items besteld
2) verzendkosten zijn al extreem laag (6 Euro voor normale verzending en 12 Euro voor express met track and trace, in heel Europa)
Als je 18 jaar of ouder bent en een baantje hebt kan je er zo eentje aanvragen, kost niets en als je terugbetaling op standaard 100% zet is zo'n kaart nog gratis ook aangezien je dan geen rente betaaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zinloos, ik heb namelijk geen creditcard.
Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is van die schoenen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
en deze schoenen:
http://www.asos.com//Asos(...)duct.aspx?iid=714084
voor op mijn werk
Ik ook! Heb expess shipping gekozen, dus mss morgen al binnen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:51 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is van die schoenen!
Ben helaas 17 jaar, maar dankjewel. Weet niet of mijn vader het goedkeurt dat ik met een gat in mijn hand een creditcard/mastercard ga nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als je 18 jaar of ouder bent en een baantje hebt kan je er zo eentje aanvragen, kost niets en als je terugbetaling op standaard 100% zet is zo'n kaart nog gratis ook aangezien je dan geen rente betaald
broek is goed, zit erg mooi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:58 schreef ch0c0mel het volgende:
En hoe bevalt de pasvorm van ASOSMen?
Ze hebben mij wel een nummer gestuurd dus lijkt het me gek dat ze het voor jan stront doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
Kan geloof ik alleen met express mail, +/- 24 uur.
3 dagen duurt zoooo langquote:
Waarvoor sturen ze het dan uberhauptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Mij stuurden ze ook altijd een nummer, maar ik kon er nooit wat mee zien
Zoals ik zeg, alleen bij Express mail.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze hebben mij wel een nummer gestuurd dus lijkt het me gek dat ze het voor jan stront doen.
[..]
3 dagen duurt zoooo lang
Ik kon er wel wat mee zien, en dat was gewoon met een normale verzending?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarvoor sturen ze het dan uberhaupt
is nie waar, ik had geen express mail, en gewoon een werkend track en trace nummer gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, alleen bij Express mail.
Ik kon er nooit wat mee als ik normale verzendmethode had.. hebben ze veranderd dan zeker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
is nie waar, ik had geen express mail, en gewoon een werkend track en trace nummer gekregen.
trouwens: maandag besteld en vandaag in huis
lekker snel DPD!
Uitstekend!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:58 schreef ch0c0mel het volgende:
En hoe bevalt de pasvorm van ASOSMen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |