Ze wilt gewoon aandacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef snetje het volgende:
Renate : het is verschrikkelijk wat er gebeurd is maar dit hoeft onze avond toch niet te verneuken ..
die denkt echt alleen maar aan eten sigaretten![]()
Ja en Nee, ik ben eigenlijk ook een voorstander ervan om alles verder door te laten gaan, en zo'n gek geen plek in de geschiedenis te geven. Maar als je ziet wat het verder los maakt in het land, dan moet je wel mee.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond het vreselijke beelden die me raakten maar je hebt er niets aan om dan de hele dag herhalingen van het nieuws te gaan kijken met een tissue in de handen...
Eetverslaving, drankverslaving, rookverslaving, aandachtverslaving...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Rainesz het volgende:
Renate is gewoon echte alcoholist.
Haar gevoel weg drinken is haar enige motto
Wie zegt jou dat je naar herhalingen moet gaan kijken??quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond het vreselijke beelden die me raakten maar je hebt er niets aan om dan de hele dag herhalingen van het nieuws te gaan kijken met een tissue in de handen...
Beeldspraak is niet aan je besteed?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat je naar herhalingen moet gaan kijken??
bieravond gewoon door laten gaan vind ik ... diegene die wil drinken drinkt wie niet wil niet ....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja en Nee, ik ben eigenlijk ook een voorstander ervan om alles verder door te laten gaan, en zo'n gek geen plek in de geschiedenis te geven. Maar als je ziet wat het verder los maakt in het land, dan moet je wel mee.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Arn0 het volgende:
Op 1 been staan en dan sinaasappelen tegen de oren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |