I'm with stupid.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef D. het volgende:
Uiteraard
niemand die zoveel ergernis opwekt als Renate *o*
oke misschien als ik het zonder gevoel naar binnen kiep dat ik dan wel binnen de 5 minuten zit.quote:
Dat word wel anders als er geen peuken meer zijnquote:
Genieten van Bavariaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
oke misschien als ik het zonder gevoel naar binnen kiep dat ik dan wel binnen de 5 minuten zit.
ik giet het nooit naar binnen, ik geniet ervan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef blomst het volgende:
Ook al een kaartspel, ja de bunker is echt voor bikkels.
Dan dreigt die dikke gewoon dat ze weggaat en er komt weer een vol pakje binnenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word wel anders als er geen peuken meer zijn
wij zijn dan ook wel eens aardigquote:
ja joh , juist ! ik erger me groen en geel aan leipe lola maarrrrr....anderen in de bunker dus ook .......ik zeg lekker laten zittenquote:
ik had het over genieten van bier.quote:
Niet tegen hullie, ik ken hullie nietquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
wij zijn dan ook wel eens aardig![]()
Dat hebben zij toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik had het over genieten van bier.
bavaria is geen bier, dat is pis met water vermengd.
![]()
![]()
alfa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brand
![]()
![]()
![]()
ik drink persoonlijk alleen alfa of brand en soms, gulpener of wieckse witte.
Dan wil ik mijn 0,22 euro terugquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan dreigt die dikke gewoon dat ze weggaat en er komt weer een vol pakje binnen
Zodat ze dan alsnog zelf gaat?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja joh , juist ! ik erger me groen en geel aan leipe lola maarrrrr....anderen in de bunker dus ook .......ik zeg lekker laten zitten
ik maakte een post over de tijd die ik nodig had om bier naar te binnen te werken, zonder te tikken welk bier.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik maakte een post over de tijd die ik nodig had om bier naar te binnen te werken, zonder te tikken welk bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |