Omdat ik het wel toffe muziek vindquote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom zocht je er dan eigenlijk naar
Ach, ieder z'n ding. Ik ken ook niemand die Buckethead goed vindt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat ik het wel toffe muziek vind
Chaotisch en ontoegankelijk kan ook goed zijn
Buckethead vindt ik dan weer verschrikkelijk overrated, leunt echt voor 100% op techniekquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik ken ook niemand die Buckethead goed vindt.
Overrated vind ik dan weer niet, aangezien ik niet erg veel van hem zie of hoor en dergelijke. En ja, het is vooral techniek, maar soms kan dat ook wel lekker zijn om naar te luisterenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Buckethead vindt ik dan weer verschrikkelijk overrated, leunt echt voor 100% op techniek
Heeeeel soms jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Overrated vind ik dan weer niet, aangezien ik niet erg veel van hem zie of hoor en dergelijke. En ja, het is vooral techniek, maar soms kan dat ook wel lekker zijn om naar te luisteren
ALS het bij mij al aanstaat is het vaak achtergrond muziek tijdens het gamen of FOK!kenquote:
ik vind het eigenlijk wel relaxte muziekquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik ken ook niemand die Buckethead goed vindt.
volgens mij kan youtube de overload niet aan....... zeer slechte zaakquote:Op maandag 4 mei 2009 03:18 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb het ook, ontzettend irritant. Hoe komt dit zo opeens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |