Ja, da's een stuk chaotischer! Is dat gewoon geīmproviseerd, of echt van tevoren geschreven (wat ik me nauwelijks voor kan stellenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Part 4, dat je dus niet kon zien was dus een stuk waar het verschrikkelijk chaotisch was
En je moet dit vanaf minuut 2:00-2:40 ofzo luisteren voor het chaotische element
Kan daarnaast ook helemaal begrijpen dat mensen deze band helemaal niks vinden
Is echt zo geschrevenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, da's een stuk chaotischer! Is dat gewoon geīmproviseerd, of echt van tevoren geschreven (wat ik me nauwelijks voor kan stellen)?
Dat is waar, maar als je er echt aandachtig naar zou luisteren, dan kan ik het me voorstellen dat je het (te) chaotisch vindt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is echt zo geschrevenMaar het klopt wel en sluit aan op de rest van het hele liedje
Inderdaad. Net zoals bijna de rest van het repertoir van deze band echt heel ontoegankelijk en erg chaotisch is. Vind het dan ook niet raar dat mensen het kutmuziek vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je er echt aandachtig naar zou luisteren, dan kan ik het me voorstellen dat je het (te) chaotisch vindt.
Waarom zocht je er dan eigenlijk naarquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals bijna de rest van het repertoir van deze band echt heel ontoegankelijk en erg chaotisch is. Vind het dan ook niet raar dat mensen het kutmuziek vinden
Omdat ik het wel toffe muziek vindquote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom zocht je er dan eigenlijk naar
Ach, ieder z'n ding. Ik ken ook niemand die Buckethead goed vindt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat ik het wel toffe muziek vind
Chaotisch en ontoegankelijk kan ook goed zijn
Buckethead vindt ik dan weer verschrikkelijk overrated, leunt echt voor 100% op techniekquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik ken ook niemand die Buckethead goed vindt.
Overrated vind ik dan weer niet, aangezien ik niet erg veel van hem zie of hoor en dergelijke. En ja, het is vooral techniek, maar soms kan dat ook wel lekker zijn om naar te luisterenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Buckethead vindt ik dan weer verschrikkelijk overrated, leunt echt voor 100% op techniek
Heeeeel soms jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Overrated vind ik dan weer niet, aangezien ik niet erg veel van hem zie of hoor en dergelijke. En ja, het is vooral techniek, maar soms kan dat ook wel lekker zijn om naar te luisteren
ALS het bij mij al aanstaat is het vaak achtergrond muziek tijdens het gamen of FOK!kenquote:
ik vind het eigenlijk wel relaxte muziekquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik ken ook niemand die Buckethead goed vindt.
volgens mij kan youtube de overload niet aan....... zeer slechte zaakquote:Op maandag 4 mei 2009 03:18 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb het ook, ontzettend irritant. Hoe komt dit zo opeens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |