Dag 106, Laatste dag van Big Brother, tevens laatste Dagstreamverslag
De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!
Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.
Screenshot v/d dag
14.21 Bart is aan het filmen buiten.
Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.
Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding
NOG EVEN DIT:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 12-30-1999 om 01:59 AM schreef Quenda het volgende:
01.45
De mannen zijn nog wakker.
Op de streams is iemand zijn bed aan het opmaken in een wel zeer donkere slaapkamer.
01.59
Iedereen bevind zich nu in de slaapkamer.Helaas geen beelden en geen geluid hiervan.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 December 1999).]
Alles is nog in rust in huize BB
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Willem is weer naar binnen gegaan en heeft een zak meel gepakt. Hij is terug naar de slaapkamer.
9.51 Ruud is ook wakker, hij is de visjes aan het voeren. Hij is doorgelopen naar de toilet.
------------------
love love me do.. the beatles over de speakers
eeck heel eng geluid op 1 milliseconds van het liedje
Bewoners murmelen en slapen door, geeuwen
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 30 December 1999).]
Al ruim drie minuten is de camera aan het ronddraaien in de slaapkamer, op zoek naar de microfoon waar "vreemde morse geluiden" uitkomen.
12.00
het is weer stil
De mannen liggen vrijwel onbewegelijk in bed.
een ontluchting van een der bewoners teisterde mijn oren
stilte 1204-1218
Bart gaat en komt er weer uit zingend love love me do
Bart is wat vergeten en wordt daat op geattendeerd vanuit de DBK
Bart loopt de slaapkamer in
B: we hebben een opdracht, ik zou jullie willen verzoeken om naar de tafel te komen
R: jezus
B: nee dit is leuk, er ligt een envelop, echt leuk
B: we gaan oliebollen bakken?
Ruud staat ook op gevolgd door Willem
B: leest voor.... beste bewoners... zoals jullie weten is er vanavond een laaste late uitzending, we willen de kijkers ook een fijne laatste donderdag avond geven.. jullie moeten voor 6 uur oliebollen gebakken hebben die we kunnen uitdelen in de studio, daarna krijgen jullie een grote verrassing... noem geen merknamen
1238 bewoners bediscusieren hoe ze te bakken, Willem neemt het voortouw
W: moet rijzen op kamertemperatuur
B: dus niet de kamertemperatuur op groenland
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi
Het bad is alweer aan het dampen, er komt een vliegtuig over, ze zwaaien.
Verder zijn ze bezig met de grote schoonmaak, de stoelen staan op de tafel en er wordt geklopt en geveegt.
------------------
Er is veel rumoer buiten de schutting
De mannen zijn behoorlijk uitgelaten.
Ruud zegt dat ie alles vergeet als ie ff in de tuin is.
Willem wil gesnipperde appeltjes gebruiken voor het beslag.Bart wil appelbollen maken, maar Willem wijst dit af, omdat er melk door moet.Bart zegt dat ze ook melk hebben gekregen. Maar het worden dus gesnipperde appeltjes.
Willem zegt dat hij "koude poten " heeft en gaat sokken aantrekken
ze hebben last van zendammateurs buiten
echt waar?
...
taktiek man taktiek...
dit wordt bijna nooit gebruikt
ben je nog naar buiten geweest Fred?
ja ja,
hoe was t
kunnen ze deze houden dan denk je?
lijkt verdomd veel op de stem van Bianca maar dat terzijde
dit is de zender van bart, Willem en Ruud.. test test test
Sabine sabine laat je nu eens zien Sabine
camara 6...
Bart praat met DBK in dagboek kamer.. het waait heel hard ja, praat over bollen en techniek dat hadden jullie ook toen jullie met Marco B zaten
we hebben heel erg ons best op gedaan
B: als ik mijn klompen poets heb ik daar ook mijn best op gedaan
Stem: hij heeft wel een beetje een probleem hoor
B: nog bedankt voor dat flesje bier
Vrouw: ja
Ruud speelt op zijn gitaar
De mannen zitten weer rond de keukentafel.
Ruud is met zijn kwis mee, en de namen van voetballers , rode kaarten etc vliegen over de tafel
STEM:Heren, willen jullie je zenders even in de DBK neerleggen, i.v.m de technische dienst.
Ze leveren de boel in en praten weer over een rode kaart van van der Sar (?)
HOPPA....damesstem....we gaan repeteren, Ruud geeft antwoord, (het ging over zingen....)
stem:ik kan me voorstellen dat ze dan negatief worden
maar jah, dat is altijd anders
stemmen gaan nu vreselijk door elkaar....
wat vind het merendeel van de big-brother bewoners.....(huh???)
volgens mij zijn ze bezig om een uitzending te maken voor het BB journaal, alleen de geluiden worden dus DOOR de geluiden van de streams gemixt
Het is een vreselijke chaos qua geluiden.
Bart zegt:"sabine laat je nou eens zien"
de mannen zijn erg geconcentreerd aan het kijken naar de raampjes van het kruis.....
stem: of er iemand even naar de DBK wil komen, heel snel.
Bart:"ik had het al gezien/gehoord"
stem: "ja het is inderdaad heel hard, wij hebben er wel last van....."
er word nog wat heen en weer gesproken tussen Bart en de stem......klinkt heel gezellig, alleen ik kan niet verstaan waar het nu over gaat.
Ruud speelt gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |