quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waarom zitten de dames, met koninginnedag en het mooie weer, achter de pc en niet achter de mannen aan?
Juist!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
Omdat mijn man in het buitenland zit en de man die ik "dan" wil niet kan
Heb jij twee mannen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
Omdat jij ons geen uitnodiging hebt gegeven?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waarom zitten de dames, met koninginnedag en het mooie weer, achter de pc en niet achter de mannen aan?
Jij mag legaal vreemd gaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
quote:
Nee ik ben er met 1 getrouwd.quote:
Ik heb het nergens over vreemd gaan of over iets legaalsquote:
Dat klopt, maar ik trek gewoon een conclusiequote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over vreemd gaan of over iets legaals
De reden dat hij niet kan kunnen er zoveel zijn..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik trek gewoon een conclusie
Spijt me dat ik niet kan, maar ik heb het ook druk!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
Haha okequote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
De reden dat hij niet kan kunnen er zoveel zijn..
Maar nee ik mag niet legaal vreemdgaan
Ja jeetjequote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spijt me dat ik niet kan, maar ik heb het ook druk!
Jij boefje!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke
Goed dat het nog illegaal kan![]()
Soms ben ik een boefjequote:
Ja, sorry ik kan er niets aan doen. Ik zit zelf weer te wachten tot Noukje een keertje tijd voor mij heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jeetjeEn ik maar wachten.. En niet weggaan.. In de hoop dat je me zou bellen om te zeggen dat je toch tijd voor me had en onderweg zou zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, sorry ik kan er niets aan doen. Ik zit zelf weer te wachten tot Noukje een keertje tijd voor mij heeftWat een vicieuze cirkel!
quote:
Dat vond ik ookquote:
Wat voor reactie kreeg je?quote:Ik had een bod gedaan op marktplaats! Voor een euro op een auto! Krijg ik serieus een antwoord terug!![]()
Geachte heer,quote:Op donderdag 30 april 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
[..]
Wat voor reactie kreeg je?
Hihiquote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geachte heer,
Ik zie dat u een bod geplaatst heb. Het bedrag lijkt mij onjuist. Is er soms iets mis gegaan met het plaatsen van uw bod? Als u oprechte interesse heeft dan kan u mij bereiken op blablablabla.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Je was natuurlijk per ongeluk een paar 000 vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |