Ik dacht hetzelfde, lijkt een beetje mid dertig begin veertig ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Jordy-B het volgende:
Maar op de geenstijl-foto lijkt het me niet echt een jong persoon. Zal wel geen computerspellen spelen.
Aan de kledingkeuze te zien zou ik nog wat ouder gokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, lijkt een beetje mid dertig begin veertig ofzo
genoeg 40+ers die games zoals GTA spelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Jordy-B het volgende:
Maar op de geenstijl-foto lijkt het me niet echt een jong persoon. Zal wel geen computerspellen spelen.
Als ik met zo'n rotvaart met mijn kop tegen het stuur aan klap zie ik er ook niet al te jofel uit. Ik kan moeilijk een leeftijd van iemand inschatten waarvan het hoofd opgezwollen is als een ballon en onder het bloed zit. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, lijkt een beetje mid dertig begin veertig ofzo
Omgquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Denk dat morgen al in de krant staat dat de man metal luisterde
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
geen eigen creatie, blame 4chan
http://i41.tinypic.com/4hxt87.png
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
geen eigen creatie, blame 4chan
http://i41.tinypic.com/4hxt87.png
Dat soort grappen laat simpelweg zien hoe mensen in het diepst van de natuur echt zijn; kei- en keihard. Leer er maar mee leven, het is niet voor niets dat de maatschappij zelf ook zo hard isquote:
Hahah, ik moest lachenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Xebrozius het volgende:
Dader leed aan waanvoorstelling, heeft verschillende malen hulp gezocht voor psychische problemen maar kreeg nul op het rekest. Tevens slikte hij medicijnen die door verkeerd gebruik voor hallucinaties konden zorgen. Dader werd al verschillende dagen opgenomen omdat hij de koningin iets wou aandoen. Oh, en hij speelde veel Mario Kart.
HET KOMT DOOR GAMES! Einde verhaal.
Burnout Paradisequote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
Voordat computergames als schuldigen worden aangewezen voor deze aanslag. Ik gok ongeveer 3 dagen en daarna krijgt GTA 4 er van langs door het CDA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |