abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68528138
quote:

Meisjes met stenen bekogeld

Marokkanen vrijgelaten na molesteren Goudse meisjes
GOUDA - Een groepje Marokkaanse rotjochies heeft twee Goudse zusjes, van 16 en 18, bekogeld met straatstenen. De jongens zijn opgepakt, verhoord en weer op vrije voeten gesteld.

Crimebooks.nl
True crime boeken Alleen de waargebeurde waarheid ?
www.crimebooks.nl
De zusjes reden op de fiets langs de vijf jongens (in de leeftijd van 13 tot 15 jaar) toen ze werden uitgescholden voor kankerhoer. Daar bleef het echter niet bij, meldt het AD.
De jongens zetten de achtervolging in en reden de zusjes klem bij een wegopbreking op de Columbuslaan in Gouda. De geėmotioneerde moeder van de meisjes vertelt aan de krant hoe de jongens vervolgens een paar straatstenen oppakten, waarmee ze op de hoofden van de meisjes mikten.
Op dat moment viel de oudste van de twee zusjes van haar fiets, waarop de jochies de fiets oppakten en op het meisje neer gooiden.
De jongens zijn opgepakt, verhoord en vervolgens vrijgelaten. De politie heeft de verklaring van de meisjes opgenomen en is een onderzoek gestart in de wijk, laat woordvoerder Chris van Egmond weten.

Graag zou ik dit tuig kapotschoppen op de straat, maar dan krijg ik 7 jaar
Waarom mogen dit soort groepen elke keer de straat weer op

klacht de overheid beschermt de inwoners niet
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_68528325
ik zeg ook opsluiten,

nee natuurlijk beschermt de overhijd ons niet ze zijn veel te druk aan het opletten of je niet zonder licht fietst -_-
pi_68528363
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_68528672
Heropvoedingskampen?
pi_68529030
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Deliah het volgende:
Heropvoedingskampen?

ja van wat ze toen ook op tv hadden volgens my was de naam bootkamp ofzo iets.
pi_68546082
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef kamelenbeffer het volgende:
ik zeg ook opsluiten,

nee natuurlijk beschermt de overhijd ons niet ze zijn veel te druk aan het opletten of je niet zonder licht fietst -_-
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')