quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Kerol het volgende:
ZET UIT RESPECT VOOR HET 3 JARIG KINDJE EEN (3) IN JE MSN NAAM!
Ik dacht dat het ontwikkelt was om van de baby-boomers af te komen.quote:
Kut vergeten! Nu ben ik de lul.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
ALS JULLIE DIE WAARSCHUWING IN DAT COMPLOTTENTOPIC VERDOMME HADDEN DOORGESTUURD NAAR 10 MENSEN IN JE MSN-LIJST WAS DIT NIET GEBEURD.
Ik mag hopen dat de trend hier drie jarigen isquote:
Ik zeg nergens dat ik dat niet had verwacht. Maaaaar het blijft kut.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef Biogarde het volgende:
Ja, zat er wel in hè?!Beetje naïef om te te denken/roepen dat het ons niet zal overkomen
Waarom? Elk jaar is er sprake van een griepvirus en vallen er veel doden. Het is nu alweer zwaar opgeblazen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik dat niet had verwacht. Maaaaar het blijft kut.
We zullen zien, ik denk niet dat daar nu veel over te zeggen valt of het al dan niet is opgeblazen. Mensen die meteen denken aan complottheorieënquote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waarom? Elk jaar is er sprake van een griepvirus en vallen er veel doden. Het is nu alweer zwaar opgeblazen.
drama alom, tot op heden zijn alle slachtoffers in mexico zelf geweest en is er nog niemand dood gegaan buiten mexico, doorlopen mensenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik dat niet had verwacht. Maaaaar het blijft kut.
Wie?quote:
Ik vind sowieso dat er wel eerder maatregelen genomen mochten worden op schiphol. Andere landen namen maatregelen terwijl Nederland nog afwachtend was.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef immortalsean het volgende:
ze hadden gewoon gelijk iedereen die terug komt uit mexico vol moeten pompen met tamiflu en meer van die zooi... als je dan persé richting derde wereld landen moet, dan moet je ook maar met de gevolgen leven als er wat fout gaat.
geen nederrlanders meer die kant op ... en alleen nog nederlanders toelaten op mexicaanse vluchten hierheen.
nu zul je zien dat over een paar dagen opeens iedereen uit dat vliegtuig de sjaak is, en iedereen uit hun omgeving. en dat worden er alleen maar meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |