op de tv zeggen ze dat er nog niemand dood is?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:09 schreef svefn het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht het even omdat hier net werd gezegd dat het opzet leek. Wel erg dat er al een dode is gevallen
Je wilt het zienquote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef BrandX het volgende:
staat het al ergens onlineik heb het niet zien gebeuren
zit ik een andere herhaling te kijken? je zag toch het merk staan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef svefn het volgende:
-weg privacyregels-
Je kent me overduidelijk nietquote:
denk het niet. een of andere gek.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
heavy... Hoop toch echt dat het een ongeluk is
waar slaat dat nou weer op randebielquote:
Mensen 'kennen' op een forumquote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk nietniet sick mind, hier wordt geroepen ''aanslag!'' ''nee, ongeluk''
Ik wil graag liever mijn eigen mening vormen. That's all.
Ach gut. Wat moet jij de onmacht voelenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op randebiel
9/11 hadden ze ook nooit mogen uitzenden zeker
Ik vertrouw hiervoor maar even op mijn medefokkers,quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
op de tv zeggen ze dat er nog niemand dood is?
quote:
Lulligquote:Op donderdag 30 april 2009 12:18 schreef BrandX het volgende:
Het hele programma met de Koninklijke familie is afgelast.
Dat hoorde ik inderdaad op Radio 1, maar dat was wel een uitspraak van een vrouwelijke omstander, die zelf net op tijd was ontkomen. Weet dus niet of het ook waar is.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:18 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik vertrouwens hiervoor maar even op mijn medefokkers,
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:18 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik vertrouwens hiervoor maar even op mijn medefokkers,
[..]
Hendig veelquote:Op donderdag 30 april 2009 12:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach gut. Wat moet jij de onmacht voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |