Nee, maar ik ken de journaalbeelden van voorgaande jaren.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Dropdown het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat er mensen zijn die serieus naar die tocht gaan zitten kijken?
En het staat er ook echt rijendik...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Dropdown het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat er mensen zijn die serieus naar die tocht gaan zitten kijken?
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef Kopbal het volgende:
En dan achteraf met kreten komen als: 'Ja, het is echt een hele vriendelijke vrouw, die Beatrix.'
QFTquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef fratsman het volgende:
" goedemorgenburger
en vlecht u die manden helemaal
zelf...? Wat interessant
allemaal..."
Welke koets? Ze kwamen toch met een bus?quote:
Ik ben niet tegen het koningshuis, maar ik vind dit zo'n schertsvertoning. Je leest van heel wat koninklijke gezichten af " het is dat het moet" .quote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een vertoning![]()
ik heb het wel weer gezien...
omdat ze meer opbrengen dan kosten is het mooi meegenomen. alternatieven zijn minstens zo duur en qua opbrengsten, voor een land dat heel erg veel moet importeren en exporteren, niet beter dan het huidige en vooral efficiënt statussymbool. neemt niet weg dat ik die argentijnse steak niet trek.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef pumpkineater het volgende:
Afschaffen dat koningshuis, geld kan wel beter besteed worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |