dat komt van die vodka trip denk ik..quote:Op donderdag 30 april 2009 04:33 schreef Sapstengel het volgende:
Mn arm ruikt naar red bull. Wtf? Ik heb alleen bier en vodka gehad vanavond.
"..alles voor 0,50 eurocent, wie maakt me los!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 05:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
raar kijken volgens google
Erg weinig meestal.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:52 schreef Ruud het volgende:
dronken mensen die zich iets van raar kijkende mensen aantrekken
Ook dat maar zegt dat wat over de inhoud denk je?quote:Op donderdag 30 april 2009 08:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je écht dronken bent, typ je geen OP met zo weining taalfouten.
niet iedereen heeft het geheugen van een goudvis hequote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Net alsof je dat nog weet als je bezopen bent
Ik dacht dat tokkies altijd tot 2 uur 's middags in hun bed bleven stinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:33 schreef cvboer het volgende:
Ik woon in het centrum van mijn dorp, precies voor mijn deur is er een vrijmarkt. Hier waren gisternacht ook al tokkies bezig met het opzetten van hun koopwaar.
En zelf niet eens een foto in je fobo hebben Held!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou ook raar kijken als ik iemand zag die eruit ziet als jou.
Ik had nog niet eens in je fobo gekeken, manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:58 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
En zelf niet eens een foto in je fobo hebben Held!!
wtf, koninginnenacht en dan al opzetten.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:33 schreef cvboer het volgende:
Ik woon in het centrum van mijn dorp, precies voor mijn deur is er een vrijmarkt. Hier waren gisternacht ook al tokkies bezig met het opzetten van hun koopwaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |