Als je je dekbed goet over je heen trekt kunnen ze niet meer bij jequote:Op donderdag 30 april 2009 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt voor de hulp en tips in deze moeilijke tijden...
Die tiener disco?quote:Op donderdag 30 april 2009 03:22 schreef whataboutit het volgende:
ga maar onderduiken in de hille. Ik gok erop dat die nog steeds leeg staat.
Is dat tegenwoordig een disco? Toen ik er woonde was dat ding gewoon altijd leeg behalve met carnavalquote:
Geen idee was daar maar 1 of 2x geweestquote:Op donderdag 30 april 2009 03:26 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een disco? Toen ik er woonde was dat ding gewoon altijd leeg behalve met carnaval
Dat is ook meer dan genoeg. Trouwens geld 1 of 2 keer er komen voor heel oss als genoeg als je het mij vraagtquote:Op donderdag 30 april 2009 03:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee was daar maar 1 of 2x geweestVolgens mij wel met Carnaval ja.
ze vermenigvuldigen zich als de dood intreedquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 03:17 schreef whataboutit het volgende:
alleen vrouwen hebben kutbultjes, dus HOAX
Ze zijn slim en dom tegelijk, hoe ze 't doen? Ze weten altijd toch binnen te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 06:17 schreef maartena het volgende:
TS: Nooit van een HOR gehoord? Waarom laat je die krengen binnen?
Is eeuwenoude remedie jegens muggenquote:Op donderdag 30 april 2009 06:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat helpt idd, mij lusten ze niet.
Dan heb je slechte horren. Of ergens een klein raampje (badkamer?) toch open staan zonder hor. Of je laat de deur te lang open zonder hordeur.....Of je hebt gewoon een oud huis met gaten en kieren in de fundering en/of de zolder.quote:Op donderdag 30 april 2009 06:21 schreef sig000 het volgende:
Ze zijn slim en dom tegelijk, hoe ze 't doen? Ze weten altijd toch binnen te komen.
Ah je krijgt weinig bezoek zodat ze geen kans hebben om mee te vliegen naar binnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 06:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan heb je slechte horren. Of ergens een klein raampje (badkamer?) toch open staan zonder hor. Of je laat de deur te lang open zonder hordeur.....Of je hebt gewoon een oud huis met gaten en kieren in de fundering en/of de zolder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |