quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Gehannes het volgende:
Nou, dat kan ze nu wel op haar buik schrijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Stukjekaas het volgende:
Heb vanochtend een stukje op tv gezien...gingen ze golfenWat een debiele zooi
![]()
Zo een wijf: ''Ja ik hoop echt dat ik op de foto met Maurits mag!!!1!!!''
Zag je nog in de stad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ben mijn suzuki swift kwijt, het is een zwarte, iemand hem gezien?
OT: Sick
Prutserquote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Zag je nog in de stad.![]()
Ben nu al lam () en een wijf, waarschijnlijk familie van de Tokkies, vond het nodig om in m'n reet te knijpen.
![]()
Net (20 minuten geleden) waren ze nog volop bezig en was de sfeer goed te noemen. Desondanks kan ik me het wel voorstellen dat ze zijn overgegaan tot dit besluit.quote:Optredens centrum Groningen stoppen
De optredens tijdens koninginnedag op de podia in het centrum van Groningen worden stopgezet. Het publiek wordt daarover omstreeks zes uur geïnformeerd.
Die maatregelen kondigde loco-burgemeester Jannie Visscher aan op een ingelast persconferentie. Aanleiding voor het stopzetten van de optredens is het inrijden van een automobilist in Apeldoorn op toeschouwers, die daar keken naar het voorbijrijden van de bus met de majesteit en familieleden. Daarbij vonden onder meer vier mensen de dood.
De Groningse loco-burgemeester Visscher verzoekt het publiek naar huis te gaan. De kroegbazen rond de Grote Markt zijn over de maatregel ingelicht.
Het leek niet echt duidelijk te zijn bij iedereen op de Grote Markt en zo. Is het uberhaupt wel omgeroepen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:21 schreef TvhN het volgende:
[..]
Net (20 minuten geleden) waren ze nog volop bezig en was de sfeer goed te noemen. Desondanks kan ik me het wel voorstellen dat ze zijn overgegaan tot dit besluit.
De stemming zat er inderdaad goed in...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het leek niet echt duidelijk te zijn bij iedereen op de Grote Markt en zo. Is het uberhaupt wel omgeroepen?!
Als iedereen mijn voorbeeld had gevolgd waren er geen slachtoffers gevallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:47 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon binnen blijven met de gordijnen dicht. Nergens last van.
je ziet ook weet nu weer een nsb `er is!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:57 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
En dan ook nog eens dezelfde ''grap'' in een ander topic maken![]()
Zum Kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |