Ik heb respect voor de koningin, en daarom.. blijf ik lekker thuisquote:2008
In 2008 hielden Amsterdamse agenten op Koninginnedag ruim 100 mensen aan. In de meeste gevallen voor openbare dronkenschap, baldadigheid of mishandeling. Alleen al door de politie zijn er meer dan 30 mensen uit het water gehaald en zijn meerdere boten gezonken. Meer dan een half miljoen feestvierders bezochten de hoofdstad. Ruim 255.000 mensen kozen de trein om naar Amsterdam te komen. In totaal was er voor meer dan 400 ton afval in de hoofdstad.
Koninginnendagquote:Op donderdag 30 april 2009 02:25 schreef Limey het volgende:
De naam slaat al nergens op. Er is maar 1 koningin.
Buiten dat vieren we 2 koninginnen; de huidige en de vorige. Bea heeft de datum niet verschoven naar haar verjaardag ter ere van haar moeder.quote:
En omdat het op 31 januari gewoon te kk-koud is om in je oranje shirtje over een rommelmarkt te struinen.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Buiten dat vieren we 2 koninginnen; de huidige en de vorige. Bea heeft de datum niet verschoven naar haar verjaardag ter ere van haar moeder.
quote:Op donderdag 30 april 2009 02:53 schreef Adidah het volgende:
Verplichte vrije dag. En dan nog al die kanker toeristen uit de provincie
.
Een workaholic zonder leven! Overblijfsel uit de vorige eeuw!quote:
Verhuis naar een land waar ze dat soort feesten niet vieren.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:16 schreef RoW_0 het volgende:
Samenvatting: Kutdag, net als carnaval (grootste kankerdag)
Jij bent zo'n vieze Kanker die niet eens in Nederland woont maar toch denkt representatief te kunnen doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 06:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Verhuis naar een land waar ze dat soort feesten niet vieren.
IJsland ofzo.....
Je bent weer eens in een goed humeur, Salvador!quote:Op donderdag 30 april 2009 06:23 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent zo'n vieze Kanker die niet eens in Nederland woont maar toch denkt representatief te kunnen doen.
Jij bent een verspilling van waardevolle zuurstof. kerel. Heb je wel aan je hypotheek gedacht, met je USA .
eeej pssst, meisjequote:Op donderdag 30 april 2009 02:16 schreef RoW_0 het volgende:
marokkanen schreeuwend "eey tsjikkie jweeet".
Dat kan altijd als het lekker weer is hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:49 schreef Ruud het volgende:
leuk toch, lekker zuipen in de zon
Mensen die Q-Day zeggen moeten ze ter plekke executeren voor hoogverraad!quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 08:19 schreef Renesite het volgende:
Loopt er om 10 over 8 ook weer een fanmfareband door de straat..
moet-dat-nah??!!?!!!
kloptquote:Op donderdag 30 april 2009 07:55 schreef venomsnake het volgende:
Dat kan altijd als het lekker weer is hoor.![]()
Je hebt het zoooooooo misquote:Op donderdag 30 april 2009 02:16 schreef RoW_0 het volgende:
Vorig week nog naar YT/Nu.nl/FP reacties gekeken: ja fuck de koningin! Nederland kan gemakkelijk een republiek worden! Wat doet zij voor werk? helemaal niks.. wij betalen alles voor haar blabla!
Anders leer je even begrijpend lezen voordat je anderen gaat affakkelenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hebt het zoooooooo mis![]()
![]()
En de koningin werkt zeer hard! Als alle nederlanders zo hard moesten werken kwam er opstand en stakingen.
Carnaval duurt vier dagen. TS faalt.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:16 schreef RoW_0 het volgende:
Samenvatting: Kutdag, net als carnaval (grootste kankerdag)
Wie fakkel ik af dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Anders leer je even begrijpend lezen voordat je anderen gaat affakkelen
TS natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hebt het zoooooooo mis![]()
![]()
En de koningin werkt zeer hard! Als alle nederlanders zo hard moesten werken kwam er opstand en stakingen.
Dat dus, idiootquote:Op donderdag 30 april 2009 11:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Anders leer je even begrijpend lezen voordat je anderen gaat affakkelen
Die gast lijkt op James hetfieldquote:Op donderdag 30 april 2009 08:02 schreef Ritmo het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
"Wehehehhe koninginnedag-paupers".
Ophoeren met die engelse verkrachtingquote:
Dat luister je toch? Zo niet, sorryquote:Op donderdag 30 april 2009 11:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan heavy metal? Waar de fuck heb jij het over?
Nee wel thrashmetal \m/quote:Op donderdag 30 april 2009 11:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat luister je toch? Zo niet, sorry![]()
Maar wat loop je nou te klagen over een dagje vrij en veel bier drinken
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee wel thrashmetal \m/
[ afbeelding ]
BIER![]()
Wat klaag je dan. Perfecte dag op veel bier te drinken ZONDER STOP!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee wel thrashmetal \m/
[ afbeelding ]
BIER![]()
Zonder stop? i camequote:Op donderdag 30 april 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat klaag je dan. Perfecte dag op veel bier te drinken ZONDER STOP!
Dag vrij is Bier! Is toch een goede redenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zonder stop? i came![]()
nee maar ik zie geen reden om te gaan drinken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef Gehannes het volgende:
Nou, dat kan ze nu wel op haar buik schrijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef Stukjekaas het volgende:
Heb vanochtend een stukje op tv gezien...gingen ze golfenWat een debiele zooi
![]()
Zo een wijf: ''Ja ik hoop echt dat ik op de foto met Maurits mag!!!1!!!''
Zag je nog in de stad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ben mijn suzuki swift kwijt, het is een zwarte, iemand hem gezien?
OT: Sick
Prutserquote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Zag je nog in de stad.![]()
Ben nu al lam () en een wijf, waarschijnlijk familie van de Tokkies, vond het nodig om in m'n reet te knijpen.
![]()
Net (20 minuten geleden) waren ze nog volop bezig en was de sfeer goed te noemen. Desondanks kan ik me het wel voorstellen dat ze zijn overgegaan tot dit besluit.quote:Optredens centrum Groningen stoppen
De optredens tijdens koninginnedag op de podia in het centrum van Groningen worden stopgezet. Het publiek wordt daarover omstreeks zes uur geïnformeerd.
Die maatregelen kondigde loco-burgemeester Jannie Visscher aan op een ingelast persconferentie. Aanleiding voor het stopzetten van de optredens is het inrijden van een automobilist in Apeldoorn op toeschouwers, die daar keken naar het voorbijrijden van de bus met de majesteit en familieleden. Daarbij vonden onder meer vier mensen de dood.
De Groningse loco-burgemeester Visscher verzoekt het publiek naar huis te gaan. De kroegbazen rond de Grote Markt zijn over de maatregel ingelicht.
Het leek niet echt duidelijk te zijn bij iedereen op de Grote Markt en zo. Is het uberhaupt wel omgeroepen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:21 schreef TvhN het volgende:
[..]
Net (20 minuten geleden) waren ze nog volop bezig en was de sfeer goed te noemen. Desondanks kan ik me het wel voorstellen dat ze zijn overgegaan tot dit besluit.
De stemming zat er inderdaad goed in...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het leek niet echt duidelijk te zijn bij iedereen op de Grote Markt en zo. Is het uberhaupt wel omgeroepen?!
Als iedereen mijn voorbeeld had gevolgd waren er geen slachtoffers gevallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:47 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon binnen blijven met de gordijnen dicht. Nergens last van.
je ziet ook weet nu weer een nsb `er is!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:57 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
En dan ook nog eens dezelfde ''grap'' in een ander topic maken![]()
Zum Kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |