Waarom niet? Als je alle postings langs een kwaliteitsmeetlat moet gaan leggen, dan blijft er niet veel over van Fok!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je lijkt markvanrinsum wel.
Ondanks mijn 'Be nice!!!' post it snap ik echt niet waarom die persoon mag posten.

Ja dat is het enige wat ie post, van die worshipdingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je alle postings langs een kwaliteitsmeetlat moet gaan leggen, dan blijft er niet veel over van Fok!

Lator.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, jullie zijn weg en slapen......nou trusten dan maar

Dat dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat ie post, van die worshipdingen.
Heb hem nog nooit betrapt op een normale post.

Waar moet ie anders heen? Zoveel post hij toch weer niet? Ik stoor mij er eigenlijk geen moment aan. Dan zijn er wel anderen waar ik kriegel van kan worden zo af en toequote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar FoK! neemt die overmatig postende dorpsidioot blijkbaar in bescherming

Het stoort mij wel, waar hij anders heen moet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moet ie anders heen? Zoveel post hij toch weer niet? Ik stoor mij er eigenlijk geen moment aan. Dan zijn er wel anderen waar ik kriegel van kan worden zo af en toe

Notepad
 Notepad  

De laatste tijd? Voornamelijk van Juud, en Dementor (dat gekwijl en gelik)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het stoort mij wel, waar hij anders heen moet?
Notepad!
Notepad

Maar euh, van wie wordt jij kriegel dan?

Oh ja, Dementor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De laatste tijd? Voornamelijk van Juud, en Dementor (dat gekwijl en gelik)
Edit: En Mooi natuurlijk met 'r Huub dingetje
Maar goed, ik kan er aardig aan voorbij de laatste tijd.....

Ja, die zielige zuurpruimen missen alle fun in de bunkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Gert het volgende:
Wat is het toch altijd gezellig hier, vrijdagavond.
Mogge.

Ze droeg niets dan Chanel 5 in bed. En was op mijn leeftijd al 6 jaar dood. Dat zal hebben gestonken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef willem-jozef het volgende:
echt? viezerd!
m.m. douchte ook niet al te vaak, maar die kon het wel hebben (en 'camoufleerde' -at least- met chanel 5).
[ afbeelding ]
 .
 .

.
  .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |