quote:Op donderdag 30 april 2009 00:41 schreef Rasher het volgende:
Oja sorry man was nog vergeten te zeggen: Ik ga morgen met haar gezellig wat drinken. Ze vond die rommelmarkten zo goedkoop en saai.
ook genoeg jongens die niet terug smsenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:42 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Subklacht: Meisjes die niet terugsms'en ! Hele grote klacht, had er zelf afgelopen maandag ook weer last van. En dan gaat je dag naar de klote. Zeeeeer terechte klacht dus.
Ga dr elke maand minimaal 20 euro overheen, maar dat maakt verder niet uit.quote:
beter dan niet terug smsenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:49 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Ga dr elke maand minimaal 20 euro overheen, maar dat maakt verder niet uit.
1 keerquote:Op donderdag 30 april 2009 00:49 schreef GGMM het volgende:
TS heeft waarschijnlijk meer dan 30 keer gesmst en daarmee het meisje weggejaagd.
Gewoon onderdrukken zetten ja, dan moeten ze wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:50 schreef electronique het volgende:
[..]
1 keer![]()
maar de 2e zit eraan te komen
Auw, die grote letters doen pijn aan mijn ogen.quote:
Als je een beetje leuk bent hoef je je niet te vervelen rond dit tijdstip met al die gasten hier op fok.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:00 schreef electronique het volgende:
koninginnedag is pas 59 minuten bezig en ik verveel me nu al dood
Dan moet je niet zaniken. Voor hetzelfde geld heeft je rommelmarktbezoekpartner geen zin om te SMS-en. Als je gewoon gebeld had, had je zekerheid gehad over of ze morgen wel of niet mee zal gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:00 schreef electronique het volgende:
[..]
geen zin in
ik bel nooit met mn vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |