Been there, done that.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ga naar het habbohotel en doe net alsof je 14 bent.
dumpert.nlquote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zit nu maar dat liedje Fuck you very much te luisteren. Wat wil nou het geval? Ik heb geen flikker te doen. Ik heb 'toffe' vrienden die allemaal vandaag gaan slapen/ziek zijn/ho's before ho's zetten.
Dan heb ik ook nog andere vrienden die naar een 21+ tent gaan. Maar TS is 17 ( NEIN KEIN PICS) en dat werkt dus niet. Oftewel: Ik zit alleen thuis. Ik wil de stad in om gezellig meizjes aan te randen etc. Waarom heb ik dit weer
Samenvatting: Ik ben bloedserieus en fucking verveeld.
Gezien en gedaan. Verzin iets leukers als je toch wat wilt zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef The.Apple het volgende:
[..]
dumpert.nl
have fun now STOP boring us.
Lolcats helpen je wel uit je serieuze dip.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Gezien en gedaan. Verzin iets leukers als je toch wat wilt zeggen.
Heel geestig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef got.rice het volgende:
Ga vanavond naar Den Haag en score een chick. Easy met al dat drank dat gedronken wordt vanavond.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef BELASTING het volgende:
Of je zoekt een leuk filmpje uit en gaat wat fappen.
Schrale plasser.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef BELASTING het volgende:
Of je zoekt een leuk filmpje uit en gaat wat fappen.
Klopt. Maar het werkt een beetje als een sigaret. Na een tijdje is het effect uitgewerkt.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lolcats helpen je wel uit je serieuze dip.
Hij heb een schrale plasser! Leer lezen.quote:
Ik heb toch ook een plasserquote:Op woensdag 29 april 2009 21:11 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij heb een schrale plasser! Leer lezen.
Wil je effe je homo praatjes voor je houwe ja?quote:
Ik wil jouquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wil je effe je homo praatjes voor je houwe ja?
Ga maar een andere jongen in de reet bonken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |