Ja soms wel heel goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie vrouwen zijn overal, je moet soms gewoon heel goed zoeken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Je was 'ín Damsco'? En Damsco is toch die user die 100.000 euro had gewonnen?
1:4 is al hoog. 7:10 haal je nooit.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef misteriks het volgende:
ratio 1 op 4 ?
![]()
ik ken plaatsen waar men gezwind boven de 7 op 10 gaat![]()
Ja een grotere voldoening bij een moeilijke zoektochtquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Des te leuker als je ze vindt toch?
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja een grotere voldoening bij een moeilijke zoektocht. + het feit dat ze meer opvalt.
Loop gewoon rond op een zonnige middag.quote:
Dan moet ik naar buitenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Loop gewoon rond op een zonnige middag.
+ dat door de verzadiging je eisen alleen maar strenger worden.quote:
Je hebt het doorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
+ dat door de verzadiging je eisen alleen maar strenger worden.
Dus eigenlijk moet bijna iedereen gewoon niet knap zijn !
Je bedoelt de concenstratie in Amsterdam was echt hoog.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het is ook oorspronkelijk straattaal![]()
Maar het is nu wijd verspreid in Nederland en geaccepteerd door het volk.
![]()
En ja overal heb je wel mooie dames maar de concentratie in Damsco was echt hoog
Nee, jij laat je te gemakkelijk beïnvloeden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja logisch. Maar met zulke domme reacties word ik alleen maar gedwongen nog meer straattaal te gebruiken.
Ach ja die 5-10 mensen waar ik zulke woorden gebruik. (+ fok natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, jij laat je te gemakkelijk beïnvloeden.
en toch bestaan er plaatsten op deze aardkloot die dit ongelooflijke cijfer halen, dudequote:Op donderdag 30 april 2009 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1:4 is al hoog. 7:10 haal je nooit.Behalve bij een beautcenter misschien.
Zegt iemand die 1337zor heet.quote:
Zo staat het er niet!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat bedoel ik. En zo staat het er ook.
Hehe klopst. Wanneer zag je me dan? Ja ik was met 3 meisjes dus ik weet niet wie je bedoeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He chuckik zag jou in grunn
!
En je liep met een chimi![]()
Wie was dat man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |