Echt he, je hebt er nog 2 die veel en veel ouder lijken. Eentje met kort haar, zij staat ergens links, lijkt een beetje op Jerney Kaagman (niet die Senna).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:45 schreef crono7 het volgende:
Gehehe die gast kreeg Graziella mee, sneu voor hem. Volgens mij is zij echt geen 28, eerder 48 ofzo.
Ik vind haar engquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten Florentine en Jorinde niet eens uitgerangeerd worden?
Ik ook... op die foto.quote:
quote:
haha inderdaad. my thought. op onderstaande pic is hij aan het dansen bij het opkomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Houdnini het volgende:
Die van 31 die bij z'n moeder woonde kwam ook vreemd het podium op, hij probeerde op de muziek mee te dansen maar dat lukte geloof ik niet echt...
Wat een lompe lul was datquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Houdnini het volgende:
Die van 31 die bij z'n moeder woonde kwam ook vreemd het podium op, hij probeerde op de muziek mee te dansen maar dat lukte geloof ik niet echt...
Volgens mij had hij 1 of andere syndroom. Hij kon ook niet normaal praten. Ik verwacht hem binnenkort ook bij "down met johnny"quote:
Jezus wat heeft die gozer een graffehoofd!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:46 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha inderdaad. my thought. op onderstaande pic is hij aan het dansen bij het opkomen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij zijn er enkele die wat gepost hebben bij eerdere topics.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:38 schreef Apotheose het volgende:
zijn er Fokkers of Foksters die mee hebben gedaan?
Het is sowieso niet slim om met zulke onzin te komen. Wat wil je met die "talenten" doen dan, je kersverse date dronken voeren?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Sala-adin het volgende:
Die ene gast was ook kansloos die zogenaamd drankjes kon mixen
Iedereen kan dat man
Mijn ex zit er in vanaf donderdag, dat wordt lachenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:38 schreef Apotheose het volgende:
zijn er Fokkers of Foksters die mee hebben gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |