Je hebt zoiets als boeken, vrienden, leerzame staatsprogramma's enzovoort.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef L.no het volgende:
Ach, je moet iets doen als je niets beter te doen hebt.
En je hebt FOK!en, dus?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als boeken, vrienden, kenissen, leerzame staatsprogramma's enzovoort.
Ja, om te discussieren over maatschappelijke ontwikkelingen, seksualiteit enzovoort. Niet om te communiceren over proleten in een huis. Zo kansloos.quote:
Blijkbaar vinden die mensen die het zien toch leuk genoeg om het te bekijken. Zelf snap ik werkelijk niet waarom.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, om te discussieren over maatschappelijke ontwikkelingen, seksualiteit enzovoort. Niet om te communiceren over proleten in een huis. Zo kansloos.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking.
Euh, even denken... levenloos toekijken het leven van andere mensen lijkt mij toch wezenlijk anders dan actief deelnemen aan discussies.quote:
TS gaf voorbeelden welke dingen je anders kon doen in je vrije tijd. FOK!en is gewoon een manier om je tijd te besteden.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Euh, even denken... levenloos toekijken het leven van andere mensen lijkt mij toch wezenlijk anders dan actief deelnemen aan discussies.
Zucht, zelfs op FOK! heb je subfora voor paupers en niet-paupers.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
[..]
TS gaf voorbeelden welke dingen je anders kon doen in je vrije tijd. FOK!en is gewoon een manier om je tijd te besteden.
Drie keer raden waar we nu zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zucht, zelfs op FOK! heb je subfora voor paupers en niet-paupers.
Dan zou ik daar verder lekker over zwijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:26 schreef DrDentz het volgende:
En wat als ik het nou interessant vind om Frans Bauer chinees te zien bestellen?
Wanneer gaat iemand nou even samenvatten hoe Fok!'s populariteit precies door BB is ontstaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 02:23 schreef Ringo het volgende:
Zonder die programma's had jij hier helemaal niet kunnen rondhangen. Zonder Big Brother had Fok! nooit bestaan.
(Godverdomme, dan had ik nu dus gewoon een boek liggen lezen)
BB1 was een redelijk groot succes, internet kwam net op en zo is de site meegelift en snel groter geworden.quote:Op donderdag 30 april 2009 04:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wanneer gaat iemand nou even samenvatten hoe Fok!'s populariteit precies door BB is ontstaan?
Je begrijpt Fok verkeerd. Geeft niet, maar doei.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, om te discussieren over maatschappelijke ontwikkelingen, seksualiteit enzovoort. Niet om te communiceren over proleten in een huis. Zo kansloos.
Begrijpen?quote:Op donderdag 30 april 2009 08:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Je begrijpt Fok verkeerd. Geeft niet, maar doei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |