Je hebt zoiets als boeken, vrienden, leerzame staatsprogramma's enzovoort.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef L.no het volgende:
Ach, je moet iets doen als je niets beter te doen hebt.
En je hebt FOK!en, dus?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als boeken, vrienden, kenissen, leerzame staatsprogramma's enzovoort.
Ja, om te discussieren over maatschappelijke ontwikkelingen, seksualiteit enzovoort. Niet om te communiceren over proleten in een huis. Zo kansloos.quote:
Blijkbaar vinden die mensen die het zien toch leuk genoeg om het te bekijken. Zelf snap ik werkelijk niet waarom.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, om te discussieren over maatschappelijke ontwikkelingen, seksualiteit enzovoort. Niet om te communiceren over proleten in een huis. Zo kansloos.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking.
Euh, even denken... levenloos toekijken het leven van andere mensen lijkt mij toch wezenlijk anders dan actief deelnemen aan discussies.quote:
TS gaf voorbeelden welke dingen je anders kon doen in je vrije tijd. FOK!en is gewoon een manier om je tijd te besteden.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Euh, even denken... levenloos toekijken het leven van andere mensen lijkt mij toch wezenlijk anders dan actief deelnemen aan discussies.
Zucht, zelfs op FOK! heb je subfora voor paupers en niet-paupers.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
[..]
TS gaf voorbeelden welke dingen je anders kon doen in je vrije tijd. FOK!en is gewoon een manier om je tijd te besteden.
Drie keer raden waar we nu zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zucht, zelfs op FOK! heb je subfora voor paupers en niet-paupers.
Dan zou ik daar verder lekker over zwijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:26 schreef DrDentz het volgende:
En wat als ik het nou interessant vind om Frans Bauer chinees te zien bestellen?
Wanneer gaat iemand nou even samenvatten hoe Fok!'s populariteit precies door BB is ontstaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 02:23 schreef Ringo het volgende:
Zonder die programma's had jij hier helemaal niet kunnen rondhangen. Zonder Big Brother had Fok! nooit bestaan.
(Godverdomme, dan had ik nu dus gewoon een boek liggen lezen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |