Of tijd over hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je moet enkel modje worden als je niet snel beledigt bent
Ik zou graag mod van NWS worden.quote:
dan ben je binnen een week kapot terug, nws is het moeilijkste sub-forum om te moddenquote:
Go for itquote:
neen, heb je daar nog samsa's gehosselt dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iemand die in Groningen was vandaag?
Nee ik was al met een paar dames mee dus ik gedroeg me naar behoren.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
neen, heb je daar nog samsa's gehosselt dan?
Heb ik al gedaan. Ene FA genaamd NJ zei dat ik negatief in het daglicht was gekomen in de VBL FBquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ene FA genaamd NJ zei dat ik negatief in het daglicht was gekomen in de VBL FB
Yesquote:
Nee ik rel nooit, ben een normale jongen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef gers het volgende:
[..]
heb je liggen rellen met de batis fans
Ze had 'm ook wel verdiend, ik kon wel lachen om de Suzuki te koop grap van MASD, maar zij ging te ver.quote:
een indo friesquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze had 'm ook wel verdiend, ik kon wel lachen om de Suzuki te koop grap van MASD, maar zij ging te ver.
Raar, normaal is ze zo lief![]()
ABNquote:
Oant moarn.quote:
Really? Waar was je dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, dan was ik vandaag vlak bij je
een friesse indo, een friendoquote:
Wit van buiten, zwart van binnen.quote:
lijkt me echt grappig om een fries sprekende indo te zienquote:Op donderdag 30 april 2009 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Oant moarn.![]()
[..]
Really? Waar was je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |