Ik hoor het nog welquote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Oeh! Ik ben al heel lang mac os x fan, maar heb nog steeds niet genoeg geld om er zelf een aan te schaffen. Dit zou een ideale mogelijkheid zijn om er een aan te schaffen en voor niet al te veel centen te kunnen genieten van mac os x. Ik ga hier zeker even over nadenken!
Genoteerd, maar dat vind ik echt te weinig.quote:
Zal ik doen, maar ik wacht nog even op een beter bodquote:Op woensdag 29 april 2009 20:32 schreef 2fastTG het volgende:
neem maar contact met me me op als 310 euro geaccepteerd is. ; )
2 personen hebben via 2dehandsmac ¤ 325 geboden, beide hebben gezegd dat het hun laatste bod is. Fok! en ophalen hebben trouwens wel mijn voorkeur.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:34 schreef NeedNoUserName het volgende:
320 euro geboden, maar dan wil ik hem wel graag asap komen ophalen......
Sorry, geen interesse in ruilenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef pooier het volgende:
ruilen tegen eenh wii met 6 spellen, 2 controllers, oplaad station de hele mikmak?
Goed, 325 en morgen ophalen danquote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
2 personen hebben via 2dehandsmac ¤ 325 geboden, beide hebben gezegd dat het hun laatste bod is. Fok! en ophalen hebben trouwens wel mijn voorkeur.
In principe kan hij gewoon vanaf morgen afgehaald worden.
Weet je wat, als er voor 23u vanavond geen betere boden zijn is hij voor jouquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Goed, 325 en morgen ophalen dan
Anders kan ik evt as donderdag langskomen?
Top! Ik neem aan dat ik hem nog even kan testen/bezichtigen morgen? Ik check vanavond nog even of we een deal hebben (hope so).quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Weet je wat, als er voor 23u vanavond geen betere boden zijn is hij voor jou
Morgen ophalen is prima trouwens.
Uiteraard kan je hem gewoon werkend bezichtigen en testen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Top! Ik neem aan dat ik hem nog even kan testen/bezichtigen morgen? Ik check vanavond nog even of we een deal hebben (hope so).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |