Heul niet.quote:
quote:
*fapfapfapquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef behangplakker het volgende:
Broccoli:
[ afbeelding ]
Bloemkool:
[ afbeelding ]
Als je de bladen van bloemkool te vroeg weghaalt wordt deze bruin, niet groen. De witte kleur is wel vanwege het feit dat er geen licht bij komt, maar de bloemknoppen van bloemkool en broccoli zijn duidelijk anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef LostFormat het volgende:
Bloemkool is broccoli die geen zon heeft gekregen.
Ongeveer hetzellfde verhaal als asperges en witlof.
Als ze te lang gekookt worden zijn ze beide niet te eten, in die zin zijn ze zeer identiek.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:42 schreef Sk00p het volgende:
Ach joh..ze zijn beiden gewoon familie van elkaar![]()
Maar Broccoli is trouwens lekkerder (kaassaus)
Nee joh.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als ze te lang gekookt worden zijn ze beide niet te eten, in die zin zijn ze zeer identiek.Rauw is bloemkool wel beter.
Precies! En zoals servus_universitas ook al zei lijkt het qua structuur ook totaal niet op elkaar. Ik heb dus gelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef karoltje het volgende:
Georgina Verbaan en ik zijn allebei van het soort 'mens'. Maar dan ga je toch nog niet zeggen dat we op elkaar lijken.
Zelfs ík ben het met je eensquote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies! En zoals servus_universitas ook al zei lijkt het qua structuur ook totaal niet op elkaar. Ik heb dus gelijk.
Ja idd..quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijken ze pas op.. Een romanesco!
Wtf is dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
Voor onwetenden:
Broccoli
[ afbeelding ]
Nog een fan! Fascination isquote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
Dit naar aanleiding van de van Dale online en een heet msn-gesprek met onze leukste vrouwelijke klb-user Fascination.
Ik ben het met je eens, want jij bent ook fan van Fascination.quote:[..]
En:
[..]
Ik vind dus niet dat broccoli op bloemkool lijkt, wat vinden jullie?
idd !quote:Op woensdag 29 april 2009 18:20 schreef karoltje het volgende:
Broccoli lijkt eerder op bloemkool dan op een banaan, dat wel.
Maar bloemkool is vet goor en broccoli is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |