i don't care that you wear nike airquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind TS altijd zo'n verwarrende userGaat altijd zo van "wtf, wat een dom kind. Ohnee, is een troll... of echt een dom kind? Troll? Dom kind? Troll? Dom kind?"
![]()
En met aan bedoel je in?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef Dropdown het volgende:
Nee, maar even serieus.
Wat ik doe als ik voor het eerst een string draag. Je smeert hem voordat je hem aan doet even in met vaseline, hierdoor glijdt hij beter, en krijg je hem makkelijker aan. Daarna kan hij aan je maat wennen, en breidt hij uit. Hierdoor kan je hem de volgende keer veel makkelijker aan zonder gedoe.
herkenbaar, ik gok op dom kindquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind TS altijd zo'n verwarrende userGaat altijd zo van "wtf, wat een dom kind. Ohnee, is een troll... of echt een dom kind? Troll? Dom kind? Troll? Dom kind?"
![]()
Dat is geen string, dat is tandenflos.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is geen string maar een oma tent![]()
![]()
Ik had meer hierop gehoopt:
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op woensdag 29 april 2009 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je vindt jezelf lekker of niet?
idd, voor dat soort mensen is sterke drank uitgevonden.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
idd, voor dat soort mensen is sterke drank uitgevonden.
gisternacht had ik de ts wellicht gedaan
Ga je scherenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
Ze zitten tussen mijn billen
antiklacht: ze staan mooi![]()
ik voel me er zulks sexy in
ik heb een paint gemaakt ervan
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
Dat zwarte, is dat haar?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
Ze zitten tussen mijn billen
antiklacht: ze staan mooi![]()
ik voel me er zulks sexy in
ik heb een paint gemaakt ervan
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]