Dan vind ik je klacht bij deze gegrondquote:Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef Gehannes het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)varkens-slachten.ece
Er wonen daar ook Christenen vandaar, en die eten dus wel varkens.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Koenholio het volgende:
Wat moeten ze daar sowieso met varkens, ze eten ze toch niet
jaaajaaa, export enzo
Ik denk niet dat het vlees geconsumeerd wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef CasB het volgende:
Nou, dat wordt de komende tijd dus maar wat vaker naar de shoarmatent, want die 30.000 varkens krijgen ze vast niet zelf op.
...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef CasB het volgende:
Nou, dat wordt de komende tijd dus maar wat vaker naar de shoarmatent, want die 30.000 varkens krijgen ze vast niet zelf op.
Het gaat niet om mensen in het algemeen, het gaat om de intelligentie van een bepaald volkquote:Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef Gehannes het volgende:
Wat zijn mensen toch achterlijke wezens.![]()
Wat zou je daar over willen zeggen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat niet om mensen in het algemeen, het gaat om de intelligentie van een bepaald volk![]()
Maar daar mag je niks over zeggen.
Als je hier voor de waarheid uitkomt kost je dat een ban, dus laat maarquote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat zou je daar over willen zeggen dan?
Ik denk dat masturberende vrouwen in Egypte varkensgriep veroorzaken en dat de varkens daarvan vies zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:37 schreef beertenderrr het volgende:
geniaal![]()
Zouden ze ook zo makkelijk zijn met mensen? Als ze er zometeen achter komen dat bijvoorbeeld alle vrouwen masturberennou dan kunnen ze allemaal op de brandstapel in Egypte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |