quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:29 schreef CartWOman het volgende:
SE wat pakken jullie dit goed aan, zo zorgzaam. Klasse.
Het staat je natuurlijk vrij deze topic gewoon achteraf te lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef Isegrim het volgende:
Potverdrie.Had TSE niet gewoon achteraf dit topic kunnen openen?
Dat gaat nu niet meer lukken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het staat je natuurlijk vrij deze topic gewoon achteraf te lezen.
Precies. Maarrrr... je gaat ons natuurlijk op de hoogte houden van alle perikelen rondom Emma, Eduard, Krokodil, Badeendjes en Slippers. De Verkrachter durft toch niet meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het staat je natuurlijk vrij deze topic gewoon achteraf te lezen.
Oeh, laten we voorspellen. Ik voorspelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies. Maarrrr... je gaat ons natuurlijk op de hoogte houden van alle perikelen rondom Emma, Eduard, Krokodil, Badeendjes en Slippers. De Verkrachter durft toch niet meer.
Ik ben benieuwd of ze nog iets met hun nieuwe huisje gaan doen.![]()
En ik doe alvast een gokje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag vandaag dat ze er een naar buiten werkte. Ze maakte een paar schokbewegingen met haar lijf maar gaf verder geen kik. Ik denk dat het dus wel meevalt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Schunckelstar het volgende:
dan moet ze nog even aan de slag![]()
is dat eigenlijk zwaar werk bij eenden, zo'n ei leggen?
of is het meer van *ploep* en dat was het dan
Als het een beetje lijkt op hoe het met andere vogels gaat, zal het niet zo makkelijk zijn. Want ze zijn er al een hele tijd mee bezig voor de bevalling zelf. Eigenlijk net als bij mensen dus: eerst een lange tijd 'weeën', dan de relatief gemakkelijke ploep (al heb ik nooit een kind gekregen, dus ik weet niet zeker of de ploep zo makkelijk is).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat ze er een naar buiten werkte. Ze maakte een paar schokbewegingen met haar lijf maar gaf verder geen kik. Ik denk dat het dus wel meevalt.
Ik weet het niet. Wij dachten in eerste instantie dat er nu al een stuk of 7 eieren lagen, maar misschien zijn het toch alleen maar die 4 die gisteren zichtbaar waren. En 4 lijkt me wat weinig gezien de informatie die ik overal op internet tegenkom. Overigens heeft ze zich nu nóg dichter ingepakt, maar misschien doet ze dit omdat het best fris is buiten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Schunckelstar het volgende:
zou ze al begonnen zijn met broeden dan?
gezien ze zich al zo helemaal heeft ingepakt, en ze zich steeds draait
hoe dan ook, het levert wel mooie foto's opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wij dachten in eerste instantie dat er nu al een stuk of 7 eieren lagen, maar misschien zijn het toch alleen maar die 4 die gisteren zichtbaar waren. En 4 lijkt me wat weinig gezien de informatie die ik overal op internet tegenkom. Overigens heeft ze zich nu nóg dichter ingepakt, maar misschien doet ze dit omdat het best fris is buiten?
Wil je zeggen dat mijn foto's niet goed genoeg zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef purplerose het volgende:
Kan je geen Eduard en Emma cam neerzetten?
Kunnen we het live volgen op bepaalde tijdstippen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, absoluut niet, die zijn geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat mijn foto's niet goed genoeg zijn?
Ik heb geen cam en ik zou niet weten hoe ik filmpjes zou moeten uploaden...
Dat is toch min of meer een plicht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:13 schreef purplerose het volgende:
Vindt het ook supertof dat jullie zo goed voor ze zorgen gedurende de tijd dat ze in jullie tuin zitten
Ik zou het idd ook als mijn plicht zien als ze in mijn tuin (lees: op mijn balkon) zouden zitten maar veel mensen hebben geen zin in dat gedoe en jagen ze wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is toch min of meer een plicht..
Zojuist nog wat takjes voor d'r gesnoeid en een nieuwe berg stro neergelegd. Voor brood komt ze niet van het nest af, maar als ik het pal voor haar neus gooit schrokt ze het naar binnen. Zou het broeden dan toch begonnen zijn...?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:52 schreef Chav het volgende:
Ahhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook elk jaar 2 paartjes, dit was een paartje vorig jaar (Ja sorry, net mn bed uit en een tuin vol onkruid):
Dir paartje childe vorig jaar in mn tuin, maar geen eitjes
tof filmpjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:52 schreef Chav het volgende:
Ahhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook elk jaar 2 paartjes, dit was een paartje vorig jaar (Ja sorry, net mn bed uit en een tuin vol onkruid):
OMG wat geniaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:52 schreef Chav het volgende:
Ahhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahhhhhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanaf heden met goed gevulde voersilo binnen snavelbereik:
[ afbeelding ]
We zullen zien. Als het goed is hebben we straks natuurlijk een paar kleine snaveltjes...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef Wolfje het volgende:
Is die voedersilo niet wat te klein voor eendesnavels?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Ahhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(die van mij zitten nog net niet met een biertje en een peukkie op de bank tv te kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |