abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68498340
Sommige adventeerders op marktplaats zetten die regel erbij, kijken is kopen.
Ja dan komt natuurlijk geen hond langs als je zo'n asociale regel erbij zet, komt intimiderent over.
Daarnaast Moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben om te kijken of het in goede staat is.
Moet je dan voor de zekerheid ene honkbalknuppel meenenem als je bij zo iemand op bezoek gaat indien je van de koop af wilt zien?

Klacht: aso's die de regel kijken is kopen bij hun advertentie zetten.
pi_68498371
het is advertentie, je begrijpt dat het dan dus automatisch adverteerder is..?

en verder, belachelijke toeoeging idd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 29 april 2009 @ 14:28:36 #3
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68498379
heb je een link:P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_68498397
Is dit de lemming?
pi_68498403
Ik neem aan dat ze dan bedoelen: 'als je dit eenmaal ziet wil je het gelijk kopen zo mooi is het!'

Toch?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  woensdag 29 april 2009 @ 14:30:24 #6
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68498445
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef sinadO het volgende:
Ik neem aan dat ze dan bedoelen: 'als je dit eenmaal ziet wil je het gelijk kopen zo mooi is het!'

Toch?
Dat inderdaad Dat is gewoon een vorm van je product aanprijzen
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 29 april 2009 @ 14:31:14 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68498468
TS is een sociaal incapabel figuur (hence de honkbalknuppel meenemen omdat TS paranoia is) die niet aanvoelt dat dit enkel ter reclame dient.

Uitleg vanuit de MP-verkoper gezien: Dit product verkeert in zo'n goede staat dat wanneer je dit gezien hebt je niet meer verder hoeft te zoeken.
Huilen dan.
pi_68498491
Je kunt het er blijkbaar beter niet bij zetten, aangezien uit dit topic al blijkt dat niet iedereen snapt wat je als adverteerder bedoelt met die opmerking.
pi_68498520
Ze bedoelen waarschijnlijk dat hun product zo geweldig is, dat als je het komt bekijken je verliefd raakt. Het is een soort waarschuwing dus.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:33:40 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68498576
Mooi hoor, dit soort "TS faalt hard" topics .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_68498598
Kan iemand hier een paar van die contactadvertenties van Marktplaats poste
  woensdag 29 april 2009 @ 14:34:23 #12
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68498606
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef sinadO het volgende:

Toch?
Neen.

Daarmee bedoelen ze: gaarne geen zuinige kijken-kijken-niet-kopen-Hollanders.
Maar: je ziet de advertentie met foto, en wij hoeven geen talloze paupers aan de deur die alleen maar komen kijken

En als je het waagt om niet te kopen, trommelen we ome Bennie en neef Giovanni op om je in elkaar te komen houwen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  woensdag 29 april 2009 @ 14:34:28 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68498611
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef StrayDog het volgende:
Je kunt het er blijkbaar beter niet bij zetten, aangezien uit dit topic al blijkt dat niet iedereen snapt wat je als adverteerder bedoelt met die opmerking.
Of juist wel.

Het schrikt blijkbaar de (té) domme kopers af. Dit kan een hoop achteraf-gezeik voorkomen.. zal je zien dat 'ie niet weet hoe hij het product moet gebruiken, of het verkeerde product heeft gekocht, of het door verkeerd gebruik de vernieling in helpt, etc etc.
Huilen dan.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:34:47 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68498627
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Mooi hoor, dit soort "TS faalt hard" topics .
Doet 'ie wel vaker
Huilen dan.
pi_68498650
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Kan iemand hier een paar van die contactadvertenties van Marktplaats poste
Marktplaats Sukkels deel 21
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68498654
Kijken is neuken?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_68498759
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Marktplaats Sukkels deel 21
Danku!
pi_68498793
"Zoals ik ook in je radioprogramma zei: ik ben er nog niet in- en uitgeweest. Het enige dat ik heb gedaan is likken, likken, likken."
pi_68498822
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
TS is een sociaal incapabel figuur (hence de honkbalknuppel meenemen omdat TS paranoia is) die niet aanvoelt dat dit enkel ter reclame dient.

Uitleg vanuit de MP-verkoper gezien: Dit product verkeert in zo'n goede staat dat wanneer je dit gezien hebt je niet meer verder hoeft te zoeken.
Jij weer

Zouden alle mensen deze definitie hanteren? zelfs voor onzinprudcten?
Je gedraagt jezelf als een sociaal incapabel figuur met dergelijke reacties terwijl je een mod op fok bent.

Maar goed jij je lolletje je hebt eindelijk na al die beledegingen van mij een ingang gevonden om eens in jouw ogen een ''terechte beledeging'' terug te maken.

woensdag 29 april 2009 @ 14:43:06 #20
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_68498916
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D8%26fs%3D1

Het staat er ook echt bij sommige ads
  woensdag 29 april 2009 @ 14:43:27 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68498927
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef sappo het volgende:

[..]

Jij weer
quote:
Zouden alle mensen deze definitie hanteren? zelfs voor onzinprudcten?
Marktplaatsverkopers zijn meestal niet de meest snuggere figuren, dus het zou me niks verbazen.
quote:
Je gedraagt jezelf als een sociaal incapabel figuur met dergelijke reacties terwijl je een mod op fok bent.
Het zit je diep hè? Kusje erop?
quote:
Maar goed jij je lolletje je hebt eindelijk na al die beledegingen van mij een ingang gevonden om eens in jouw ogen een ''terechte beledeging'' terug te maken.
De voorgaande 'beledigingen' *kuch* waren ook geheel terecht hoor schat .
quote:

Huilen dan.
pi_68498987
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doet 'ie wel vaker
Hmmm laatst moesten al je eigen berichtjes verwijderd worden door een andere mod, en nu verneuk je hier alweer een topic omdat je je frustraties moet uiten naar mij.

Maar het blijkt al uit dit topic dat mensen deze regel verschillend interpreteren, ook de eerste poster, oeps dat was een mod!

En als verschillende mensen deze regel verschillend interpreteren is het ook duidelijk dat evengoed verschillende adverteerder deze regel verschillend interpreteren en verschillend gebruiken.

Dus, je faalt nu ook weer isdatzo
  woensdag 29 april 2009 @ 14:52:10 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68499219
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef sappo het volgende:

[..]

Hmmm laatst moesten al je eigen berichtjes verwijderd worden door een andere mod, en nu verneuk je hier alweer een topic omdat je je frustraties moet uiten naar mij.
Jammer dat die posts (including yours) verwijderd zijn ja, toonden toch jouw zwakzinnigheid en gebrek aan discussievermogen prima aan.
quote:
Maar het blijkt al uit dit topic dat mensen deze regel verschillend interpreteren, ook de eerste poster, oeps dat was een mod!

En als verschillende mensen deze regel verschillend interpreteren is het ook duidelijk dat evengoed verschillende adverteerder deze regel verschillend interpreteren en verschillend gebruiken.

Dus, je faalt nu ook weer isdatzo
De 'eerste poster' interpreteerde hem precies zoals de marktplaatsverkopers hem bedoelden. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één marktplaatsverkoper is die je dwingt zijn product te kopen als je het komt bezichtigen. En als die er al zou zijn zou hij niet díe regel in de advertentie gebruiken omdat hij in dát geval potentiele kopers zou afschrikken.

Sorry, je bent echt de enige die het op die manier leest.

Huilen dan.
pi_68499284
Marktplaats

pi_68499389
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Marktplaatsverkopers zijn meestal niet de meest snuggere figuren, dus het zou me niks verbazen.
[..]

Het zit je diep hè? Kusje erop?
[..]

De voorgaande 'beledigingen' *kuch* waren ook geheel terecht hoor schat .
[..]

[ afbeelding ]
Ah je gaat er weer energie in steken door het te ontleden. wat een held

waarom doe je dit eigenlijk steeds? minderwaardigheidscomplexje? Je vindt het heel belangrijk om niet af te gaan en ook overal op in te gaan, wanneer jij je aangevallen voelt alles uit de kast te halen om jezelf te verdedigen.

Nu na afgang op een aantal verschillende topics zie je een opening en maak je daar gretig gebruik van.

Ikvroeg mij af of je je in de volgende omschrijving herkent, en of je vroeger ook vaak hoofdpijn had en misselijk was toen je naar school moest.

De gevolgen voor het gepeste kind.
Voor de gepeste zijn er veel gevolgen op verschillende gebieden, zoals de persoonlijkheidsontwikkeling, cognitieve ontwikkeling, motorische ontwikkeling, lichamelijke ontwikkeling, emotionele ontwikkeling en sociale ontwikkeling.

De zondebok is niet meer zo gemotiveerd om naar school te gaan. Het heeft vaak hoofd- en/of buikpijn, zit niet zo lekker in zijn vel. Het kind krijgt psychosomatische klachten en reageert de spanning lichamelijk af. Dit kan tot in de volwassen leeftijd doorwerken. Deze situatie is psychisch niet gezond.

De cognitieve ontwikkeling wordt verstoord, want vaak gaan de leerprestaties achteruit. Dit komt doordat de zondebok veel onveiligheid ervaart: “Wat zal er vandaag weer gebeuren? Zal het pesten vandaag minder zijn dan gisteren? Misschien is het wel opgehouden.” Ze zijn voortdurend bezig met het probleem en steken er veel energie in. Hierdoor kan de zondebok minder energie steken in het leren, waardoor de leerresultaten achteruit gaan. Maar ook minder energie steken in het plezierig leven.

Er is sprake van psychosociale gevolgen. Sommige slachtoffers hebben het over een litteken, over angst- en faalgevoelens. Anderen hebben overwogen een einde te maken aan hun leven. Verder ontwikkelen slachtoffers gevoelens van minderwaardigheid, eenzaamheid, wantrouwen en argwaan.

Uit deze gevolgen is te concluderen dat je leven drastisch verandert wanneer je gepest wordt. Mensen die ooit slachtoffer van pestgedrag zijn geweest, hebben vaak een gebrek aan zelfvertrouwen, waardoor het in het verdere leven moeilijk kan zijn om relaties aan te gaan, zowel op privé-gebied als op werkgebied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')