10 billion dollar !!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef TheClown1 het volgende:
als je in amerika woonde kon je een dikke claim indienen en veel geld verdienen maar helaas nu ff niet.
volgens mij gaat het om het scan label dat wordt gebruikt op pakketjesverpakking om te scannen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef devl1nsect het volgende:
Als dat hoesje voor de iPhone nu al beschadigd is, is het een heel goed hoesje
jou hoornvlies is ook beschadigd of niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef devl1nsect het volgende:
Als dat hoesje voor de iPhone nu al beschadigd is, is het een heel goed hoesje
idd ;-)quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om het scan label dat wordt gebruikt op pakketjesverpakking om te scannen.
one, billion, gazilliion,trillianquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Cybey het volgende:
Had wat eerder besteld als ik jou was. Kans was redelijk aanwezig dat je toch al een tijdje wist dat je broer op 30 april jarig zou zijn...
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Cybey het volgende:
Had wat eerder besteld als ik jou was. Kans was redelijk aanwezig dat je toch al een tijdje wist dat je broer op 30 april jarig zou zijn...
lol :-p maar misschien wel ja. Aan de andere kant, met een speling van 3 dagen, als ze beloven binnen een dag te bezorgen :-p.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Cybey het volgende:
Jouw kennis van de Nederlandsche taal zeker ook?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:14 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
jou hoornvlies is ook beschadigd of niet?
Ik sla mezelf voor me kop mmmkey..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jouw kennis van de Nederlandsche taal zeker ook?
Waarom gebruik je dan niet dequote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ik sla mezelf voor me kop mmmkey..
bij nader inzien, een hamer brengt vrij plaatselijk schade aan. Door tegen een muur te lopen vergroot ik de kans op algehele braindamage..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet demaar wel
?
Ik denk dat tegen een muur aanlopen minder schade aanbrengt dan een gerichte klap met een hamer. Maar het is jouw feestje he.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
bij nader inzien, een hamer brengt vrij plaatselijk schade aan. Door tegen een muur te lopen vergroot ik de kans op algehele braindamage..
thnx, dat waardeer ik heel erg...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen een muur aanlopen minder schade aanbrengt dan een gerichte klap met een hamer. Maar het is jouw feestje he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |