shit man, je zal maar een arts wezen en zijn buik moeten opereren.quote:
Easy opereren. Gewoon bij het kruis beginnen met snijden, zoals normaal ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
shit man, je zal maar een arts wezen en zijn buik moeten opereren.
edit: oh ... dat is geen buik ...
nu je het zegtquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
shit man, je zal maar een arts wezen en zijn buik moeten opereren.
edit: oh ... dat is geen buik ...
omdat ze ook een bijpassende functie hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef defibrillator het volgende:
Waarom denken HBO'ers hier dat ze een 'hoog IQ' hebben?![]()
![]()
Ik begrijp het Keltie. Ik heb het alleen met een ander stadionquote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kuip blijft bestaan
Daarnaast maakt het ook niet uit als er een nieuw stadion komt, Feijenoord blijft voor mij altijd verbonden met De Kuip.
Daar komt nog eens bij dat De Kuip binnenstappen voor mij hetzelfde voelt als m'n eigen huis binnenlopen. Ik verwacht niet dat er hier mensen zijn die dat begrijpen maargoed
Pracht !quote:
het is mooi voor je. Nogmaals, individueel zal er heus wel een advocaat, psycholoog, wiskundige enz tussen zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb een tatoeage en ben advocaat in spé.![]()
Maar je hebt gelijk: mensen met tatoeages hebben in het algemeen een lager IQ.
Die broek ik wel lekker makkelijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef blup het volgende:Dit is wel een epische faal, was helemaal een hype en nu loop je er keihard voor lul mee.
Dus iemand heeft er fuck you op staan, en daarom is mijn vriendin met haar 9 tattoo's een domme tokkie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:47 schreef Florian_ het volgende:
Bemoeien? Waar lees je dat?
Tuurlijk is het 'versiering', maar wel voor tokkies. Gister ook. Zo'n man met op beide kuiten de woorden 'fuck' en 'you'. Nou sorry hoor, dan ben je niet lekker je benen aan het versieren, dan ben je gewoon een mongool. Wel over je hele lichaam van die meuk zetten, maar raar reageren als mensen er iets van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |