De eerste zonne straaltjes schijnen amper en heul klb gaat vriendelijk doenquote:
Tja als je het niet begrijpt dan komt speciaal voor jou de verlengde versie volgend jaar in boek vorm uit.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef Mopst3r het volgende:
Wat een onduidelijk kutverhaal
Tevens, TS ben je vrouw?
Oké daar had "de" tussen gemoeten. Damn ik lijk soms net een mens.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:28 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oké daar had "de" tussen gemoeten. Damn ik lijk soms net een mens.
Als je dat een goed en prettig gevoel geeft, hou je niet in. En andersquote:Op woensdag 29 april 2009 12:22 schreef lighted het volgende:
Ik moet nu zeker ook in je gezicht zeggen dat je grammatica waardeloos is?
Dan dank ik je voor de opmerkingquote:Op woensdag 29 april 2009 12:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ja dacht meld het even. Het gebrek aan dat woordje vernaggeld eigenlijk je hele topic.
Helaas daar is het al te laat voor. Slotje?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Dan dank ik je voor de opmerkingHet is reeds gecorrigeerd zodat het nu het flitsende topic is wat het moest zijn
Ja, en jij bent ook al zo goed in Nederlands zie ikquote:Op woensdag 29 april 2009 12:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ja dacht meld het even. Het gebrek aan dat woordje vernaggeld eigenlijk je hele topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |