wat voor filmpje was dat dan? krijg er hele "foute" associaties bijquote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het besef was er nog niet echt en ik ben het ook niet altijd geweest.. dus als je handen uit zichzelf overal heengaan ineens tijdens filmpje kijken ofzo,.. dan ja, dan merk je het wel
Netjes blijven Knuf!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor filmpje was dat dan? krijg er hele "foute" associaties bij
Echt zoenen jaquote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een kusje, of écht zoenen? Een kusje kan wel, maar echt zoenen zou ik ook niet zo snel doen
Hand in hand lopen is er bij jou dus niet bij ?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben juist te snel afgeleid om uitgebreid en even liefdevol te zoenen in het openbaar. Voel me dan beetje gegeneerd enzo.Maar als ik dan alleen met diegene ben is het weer een stuk toffer. Dan merk ik wel dat ik toch wel knuffelig ben.
Ook wel leuk om gewoon een keer te doenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ach man, het is niet zo dat je haar over de lopende band gooit en der een flinke veeg geeft, dat doe je maar thuis ja, maar even een goede kus, dat kan prima!
Jaloers?!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Ofresca het volgende:
Lente en stelletjes tijd.Van die mensen die op een bankje volledig los gaan...
Gisteren in de trein een stelletje van tussen de 30 en 35....quote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Ofresca het volgende:
Lente en stelletjes tijd.Van die mensen die op een bankje volledig los gaan...
Neuhquote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Had ff gewaarschuwd voor wat ik zou gaan aanschouwen!
Ja. Ga je mee? Gaan wij ook op een bankje zitten en mensen irriteren!quote:
Eens!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef liefie_ het volgende:
Het is juist leuk om soms nasty dingen te doen op een plek die daar eigenlijk niet voor bedoeld is![]()
Oooh, ja, en van die moeders die handen voor de ogen van kinderen gaan houden als wij bezig zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja. Ga je mee? Gaan wij ook op een bankje zitten en mensen irriteren!![]()
Nee, ik heb er gewoon echt een hekel aan. Geldt ook voor stelletjes die in het openbaar ruzie gaan maken, alhoewel je daar soms nog wel om kunt lachen.
Spannendquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef liefie_ het volgende:
Het is juist leuk om soms nasty dingen te doen op een plek die daar eigenlijk niet voor bedoeld is![]()
Maar dan is het spannend om niet gepakt te worden. Toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef liefie_ het volgende:
En voor de ogen van vaders natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, ja, en van die moeders die handen voor de ogen van kinderen gaan houden als wij bezig zijn
Doe jij dat zelf dan nooit ?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja. Ga je mee? Gaan wij ook op een bankje zitten en mensen irriteren!![]()
Nee, ik heb er gewoon echt een hekel aan. Geldt ook voor stelletjes die in het openbaar ruzie gaan maken, alhoewel je daar soms nog wel om kunt lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |